کد خبر : 37529

عجیب ترین صحنه حاشیه ای دربی 92 اینگونه رقم خورد (عکس)

عجیب ترین صحنه حاشیه ای دربی 92 اینگونه رقم خورد (عکس)

این عجیب‌ ترین تصویر دربی 92 است؛ لحظه شادی منحصر به فرد گل اول استقلال مقابل پرسپولیس.

به گزارش ورزش سه، همه‌چیز از سانتر زیبای مهدی قائدی به سمت دروازه پرسپولیس و ضربه سر محمد انصاری به تیر دروازه خودی آغاز شد. توپ برگشتی به فرشید باقری رسید و شوت او را ارسلان مطهری از فاصله نزدیک به گل اول بازی تبدیل کرد.

این یک گل ویژه برای استقلال بود که بعداز بازی‌های موفقیت‌آمیز با فرهاد مجیدی، برای پیروزی وارد میدان شده بود. در این لحظه و در حالی که ارسلان مطهری به سمت میانه میدان می‌دوید تا شادی گل خود را با گیتار فرضی‌اش اجرا کند، اتفاق جالبی در سمت نیمکت استقلال به وقوع می‌پیوندد.

فرهاد مجیدی که همیشه او را با شادی گل‌های از ته دلش می‌شناسیم، از سمت نیمکت به سوی زمین چمن استارت زد تا این گل را به‌تنهایی جشن بگیرد. فرهاد که هنوز آماده و چابک است، جلوتر از دیگر اعضای کادرفنی، به سمت خط طولی زمین نزدیک شد و ناگهان تغییر جهت داد و باعث شد بهزاد غلامپور که قصد داشت به سیاق همیشه روی کت‌وکول او بپرد، از مسیر منحرف شود و روی زمین سکندری بخورد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال که معروف‌ترین شادی گل‌های فوتبال ایران را از او دیده‌ایم، این بار در خلق صحنه‌هایی که با آندره‌آ استراماچونی ایجاد می‌کرد، موفق نبود؛ و این مسئله به غیرقابل پیش‌بینی بودن فرهاد مجیدی برمی‌گردد. مهاجمی که با همین تغییرات ناگهانی تا روز پایانی فوتبالش، هر مدافعی را می‌آزرد.

این تصویر چهارتایی را نعیم احمدی برداشته است و البته تصویر دیگر این صحنه نیز مربوط به امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش سه مستقر در طبقه دوم ورزشگاه آزادی است. عکس‌های شادی فرهاد مجیدی هم کار رضا سعیدی‌پور عکاس سایت استقلال است.

bKU5rMkZiZiU

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها