کد خبر : 37429

چه حرصی می خورند هواداران پرسپولیس و استقلال از ماجرای بلیت فروشی!

چه حرصی می خورند هواداران پرسپولیس و استقلال از ماجرای بلیت فروشی!

بی‌کفایتی بعضی‌ها که حتی عرضه فروش بلیت هم ندارند باعث شده این شایعه‌های عجیبی در محافل فوتبالی به گوش برسد.

به گزارش خبرورزشی، پشت‌پرده بلیت‌فروشی شهرآورد چه خبر است؟ چرا واقعاً هواداران استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند بلیت بخرند و به تماشای شهرآورد بروند؟ مشکل پهنای باند اینترنت است یا جیب پهن دلالان؟ بی‌کفایتی بعضی‌ها که حتی عرضه فروش بلیت هم ندارند باعث شده این شایعه در محافل فوتبالی به گوش برسد که از بالا دستور داده‌اند سکو‌های ورزشگاه خالی بماند!

این شایعه را چه کسی تولید کرده معلوم نیست، اما کاملاً شفاف است که عاملان ایجاد اختلاف در شبکه فروش بلیت به این شایعه دامن زده‌اند. انصافاً بلیت‌فروشی کاری دارد؟ این هم تجهیز ورزشگاه است که قبول کنیم آقایان، انجامش در توان‌شان نیست؟ آن از شهرآورد رفت که بلیت‌فروشی‌اش مشکل داشت و این هم از شهرآورد برگشت که هم طرفدار استقلال و هم طرفدار پرسپولیس به ستوه آمده و گلایه دارد. طرفداران استقلال و پرسپولیس می‌گویند هر بار و در هر ساعتی برای تهیه بلیت اقدام کرده‌اند یا در ترافیک سایت گیر کرده‌اند یا سیستم «ارور» داده و یا تلاش‌شان ناموفق بوده است؟

لطفاً نگویید نقص فنی است و به خاطر هجوم خریداران، طبیعی است. این چه سایتی است که توان پوشش تقاضای طرفداران فوتبال را ندارد و اصلاً چرا با این پشتیبانی ضعیف و مشکل پهنای باند، این سایت برای فروش بلیت در نظر گرفته شده است؟ پشت پرده چه خبر است؟ نکند دلال‌ها می‌خواهند روز بازی بازار سیاه راه بیندازند؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها