کد خبر : 37394

بدشانس ترین بازیکن دربی امسال کیست؟

بدشانس ترین بازیکن دربی امسال کیست؟

برخی بازیکنان استقلال و پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را در شهرآورد پایتخت همراهی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی پنج‌شنبه هفته جاری باید به مصاف پرسپولیس برود که آبی پوشان برای این دیدار حساس مهاجم گلزن خود را در اختیار ندارند.

شیخ دیاباته که در بازی برابر نفت مسجد سلیمان در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفته بود، در اثر برخورد با بازیکن حریف دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه ۲۰ زمین را ترک کرد.

دیاباته دربی رفت را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود، و در نیم فصل اول هم مصدومیت در بازی با نفت مسجد سلیمان باعث شد تا او نتواند در دربی ۹۰ تیمش را همراهی کند.

مهاجم اهل مالی استقلال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه عضلات شکم و درد قفسه سینه نتوانست به دربی رفت برسد و اکنون هم آسیب دیدگی او از ناحیه چهار سر ران باعث شده تا مرد شماره یک خط حمله استقلال دربی برگشت را هم از دست بدهد و با وجود یک فصل بازی در استقلال و عملکرد درخشان در بازی‌های این تیم، فرصت حضور در دربی پایتخت را از دست بدهد.

با این تفاسیر می‌توان گفت دیاباته یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان استقلال در فصل جاری است که هرگز فرصت حضور در این میدان حساس را پیدا نکرد تا بتواند با گلزنی به رقیب سنتی سرخپوش، نامش را در تاریخ مهم‌ترین بازی باشگاهی ایران و یکی از معتبرترین دربی‌های دنیا جاودانه کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها