کد خبر : 37368

کاش امدادهای غیبی به پرسپولیس کمک نکنند!

کاش امدادهای غیبی به پرسپولیس کمک نکنند!

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم مطهری گل بزند و بعد از گلزنی وسط زمین برای هواداران استقلال گیتار بزند و آن‌ها هم شادی کنند.

به گزارش خبرورزشی، حنیف عمران‌زاده با اشاره به دربی پیش رو که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

پیش‌بینی‌ات از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس چیست؟

به نظرم دربی قشنگی می‌شود، چون هر دو مربی ایرانی هستند و فکر می‌کنم دربی ایرانی از دربی خارجی‌ها بیشتر می‌چسبد.

کدام تیم را برنده می‌دانی؟

اگر از من می‌پرسید دوست دارم استقلال صد درصد برنده شود. اما در دربی از تاکتیک خبری نیست و احساسات بر قابلیت‌های فردی بازیکنان غلبه می‌کند. هر تیمی در طول هفته از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد، می‌تواند به برتری برسد. استقلال جوان است و پرسپولیس باتجربه، اما فکر می‌کنم انگیزه در استقلال برای پیروزی بیشتر باشد.

نظرت در مورد سرمربیگری مجیدی چیست؟

فرهاد زرنگی کرد که همان سیستم استراماچونی را حفظ کرد. او می‌خواهد آرام آرام تاکتیک‌های مدنظر خودش را در استقلال پیاده کند. به نظرم برد در دربی با فرهاد مجیدی بیشتر می‌چسبد، چون او سیاه‌باز نیست. برخی مربیان با سیاه‌بازی می‌خواهند خود را نزد بازیکنان عزیز کنند، اما فرهاد از این کار‌ها بلد نیست.

به نظرت نتیجه بازی چه می‌شود؟

نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، اما امیدوارم امداد‌های غیبی به پرسپولیس کمک نکند. توضیح بیشتری ندارم.

ستاره بازی از نظر تو چه کسی می‌شود؟

آنقدر دوست دارم مطهری گل بزند که باورتان نمی‌شود. دوست دارم مطهری گل بزند و بعد از گلزنی وسط زمین برای هواداران استقلال گیتار بزند و آن‌ها هم شادی کنند. این بازیکنان بدون تعارف مصداق یک فوتبالیست با غیرت است. من از لحاظ شخصیتی زیاد مطهری را نمی‌شناسم، ولی شنیده‌ام او با استقلال سفید امضا کرده و کمتر پیدا می‌شود یک بازیکن از این کار‌ها در فوتبال ایران انجام بدهد.

پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

شنیده‌ام آن‌ها دیروز همگی به مسائل مالی اعتراض کرده‌اند، ولی این مسائل ربطی به دربی ندارد. همانطور که گفتم بازیکن با تمام وجودش دوست دارد برای تیمش مقابل تماشاگران به میدان برود. من به شخصه هر وقت در دربی بازی می‌کردم دوست داشتم برنده باشم، چون تا مدت‌ها خیالت راحت است و می‌توانی برای همه کری بخوانی. نباید غافل شد که پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و بازیکنی مثل سید جلال حسینی تجربه بسیار بالایی دارد، اما از این طرف قائدی و مطهری کوه انگیزه هستند.

خاطره‌انگیز دربی که بازی کردی کدام بود؟

همان که ۳ بر صفر بردیم.

و تلخ‌ترین؟

دربی ۳ بر ۲ که ایمان زائد گلزنی کرد.

برهانی معتقد بود که دنیزلی آن بازی را برای پرسپولیس درآورد.

من هم همین نظر را دارم، چون واقعا دنیزلی مربی خوبی بود. زائد در آن مسابقه یک اتفاق بود و مثل چشم که پلک می‌زنید آمد و رفت.

خیلی‌ها می‌گویند مظلومی به خاطر حرکاتش بازیکنان پرسپولیس را تحریک کرد.

ما صحنه را در فیلم‌ها دیدیم، چون در زمین حواسمان به این مسائل نبود، اما پرویزخان مقصر نبود و تقصیر خودمان بود که به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم و حمله می‌کردیم و ضدحمله گل می‌خوردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها