کد خبر : 37360

روش عجیب برای رساندن دیاباته به دربی (عکس)

روش عجیب برای رساندن دیاباته به دربی (عکس)

کلینیک باشگاه استقلال امروز یک مهمان ویژه داشت. بازیکنی که این روزها حجم اصلی اخبار را به خود اختصاص داده و کماکان صحبت ها درباره حضور و یا عدم حضور در دربی نود و دوم بسیار داغ است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مهاجم یک متر و نود و چهار سانتی استقلالی ها در دیدار قبلی این تیم قطعا مهم ترین خبری بود که از اردوی آبی ها برای دربی نود و دوم مخابره شد و بسیاری از هواداران این تیم را نگران کرد.

شیخ دیاباته از ناحیه دوقلوی پا آسیب دید و با توجه به اعلام رسمی کادر پزشکی آبی ها مبنی بر نرسیدن این بازیکن به دربی پیش رو، کماکان خیلی از گمانه زنی ها از آماده شدن قریب الوقوع وی برای بازی حساس برابر پرسپولیس می گوید. این اتفاق در حالی می افتد که هواداران آبی تقریبا هر روز مهاجم مالیایی خود را در حال ریکاوری می بینند و همین موضوع نیز امیدواری آنها را بیش از پیش می کند. حتی اگر اظهارنظری صریح مبنی بر نرسیدن وی بیان شده باشد.

اما امروز و در آخرین اقدامی که درباره مهاجم 31 ساله استقلالی ها به کار بسته شده، وی را در حال ریکاوری با دستگاهی غیرمتعارف در ورزش ایران دیدیم. یکی از مهم ترین اقدامات شیخ دیاباته این روزها، قطعا ایستادن درون دستگاهی خاص برای ترمیم بافت های آسیب دیده است. اما دستگاه مورد نظر که در کلینیک باشگاه استقلال وجود دارد که باید وظیفه ریکاوری بازیکنان استقلال را در میانه دیدارهای فشرده لیگ برتر و لیگ قهرمانان بر عهده بگیرد دقیقا چیست؟

در حالی که پیش از این و در سال های قبل دیده بودیم بازیکنان و بعضا مربیان حاضر در فوتبال ایران پس از پایان تمرین خود وارد سطل آب یخ می شدند تا به این ترتیب ریکاوری کرده و خستگی از عضلات خود  به دور کنند، در دوره جدید گویا باید به دیدن دستگاه های جدیدی عادت کنیم که می تواند در بهترین حالت وظیفه ریکاوری ورزشکاران را برعهده بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها