کد خبر : 37334

وضعیت نهایی دیاباته برای حضور در دربی مشخص شد

وضعیت نهایی دیاباته برای حضور در دربی مشخص شد

با وجود اخباری که در خصوص تلاش شبانه روزی برای حضور ستاره اهل مالی استقلال در دربی به گوش می رسید این بازیکن قطعا پنجشنبه در جمع آبی ها حضور نخواهد داشت.

به گزارش ورزش 3 ، بدشانسی بزرگ یک بار دیگر همچون دور رفت در مصاف با نفت مسجدسلیمان گریبان شیخ دیاباته را گرفت تا ستاره این روز‌های خط حمله استقلال با آسیب دیدگی غیرمنتظره وضعیتش برای دربی ۹۲ پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

در شرایطی که فرهاد مجیدی در نشست خبری مدعی شد شیخ به دربی می‌رسید و طی دو روز گذشته نیز تلاش‌های کادرپزشکی برای بهبودی این بازیکن دو چندان شد، اما همان طور که پیش بینی می‌شد خبر غیبت قطعی مهاجم اهل مالی در مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر به صورت رسمی از زبان سرپرست موقت باشگاه شنیده شد تا طرفداران عملا از حضور شیخ دیاباته مقابل رقیب سنتی و دیرینه ناامید شوند.

اسماعیل خلیل زاده با اشاره به این که مصدومیت شیخ دیاباته بدترین اتفاق ممکن در این مقطع بود از غیبت قطعی او در بازی مهم روز پنجشنبه خبر داد ضمن این که علاوه بر شیخ یک بازیکن سرشناس دیگر به نام فرشید اسماعیلی هم عملا شانسی برای حضور در ترکیب و فهرست استقلال برای این بازی نخواهد داشت.

در این بین دکتر نوروزی معاون پزشکی استقلال که برای حضور در سمینار بین المللی پزشکان راهی سفر کانادا شده است از راه دور سخت پیگیر روند درمانی شیخ دیاباته است، چون استقلال بعد از دربی ۹۲ دو بازی بسیار مهم و کلیدی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان پیش رو دارد، جدال‌هایی که به نظر می‌رسد باید در غیاب مهاجم گلزن و سرشناس خود به میدان برود چرا که وضعیت آسیب دیدگی مچ پای دیاباته به شکلی نیست که زودتر از سه هفته دیگر به ترکیب استقلال بازگردد.

با این تفاسیر فرهاد مجیدی که سه آزمون مهم و کلیدی در دو جام داخلی و آسیایی تا پایان بهمن ماه را پیش رو دارد باید قید استفاده از بازیکنی که به او لقب مهم‌ترین عضو ساختار تهاجمی تیمش را داده بود، بزند و با زوج مطهری – قائدی برای فتح این سه دیدار مهم نقشه بکشد، خبری که قطعا در این روز‌ها ذهن او و دستیارانش را حسابی به خود مشغول کرده بلکه تغییراتی تاکتیکی در برنامه‌های خود ایجاد کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها