کد خبر : 37329

به جای استوکس قرار بود این بازیکن تاریخ ساز به پرسپولیس بیاید

به جای استوکس قرار بود این بازیکن تاریخ ساز به پرسپولیس بیاید

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد و فکر می‌کنم تیم محبوبم یک بر صفر استقلال را شکست دهد.

به گزارش خبرورزشی، هر وقت به شهرآورد نزدیک می‌شویم یکی از بازیکنانی که اسمش مطرح می‌شود ایمون زاید است. مهاجم ایرلندی که موفق شد در شهرآورد ۷۴ در ۱۰ دقیقه ۳ بار دروازه استقلال را باز کند و به مرد محبوب پرسپولیسی‌ها تبدیل شود. زاید در خصوص آن شهرآورد و همچنین بازی روز پنج‌شنبه دو تیم حرف‌های جالبی زد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص آن شهرآورد گفت: قبل از بازی خیلی فرصت به من نمی‌رسید و نمی‌دانستم که می‌توانم مقابل استقلال بازی کنم یا نه. همه چیز ناگهانی رخ داد و در حالی که ۲ بر صفر عقب بودیم دنیزلی در ۳۰ دقیقه پایانی مرا به زمین فرستاد و توانستم در آن بازی هت‌تریک کنم. شاید باورتان نشود، ولی بعد از آن هت‌تریک نظر مردم نسبت به من عوض شد.

زاید در خصوص رابطه‌اش با بزرگان پرسپولیس مثل علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا هم گفت: هر دو بازیکن از اسطوره‌های فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس هستند و بازی کنار آن‌ها برای من افتخار بزرگی بود. ضمن اینکه رابطه ما با هم بسیار خوب بود و آن‌ها از دوستان نزدیک من بودند.

مهاجم ایرلندی اسبق پرسپولیس همچنین در مورد پیوستن هموطنش آنتونی استوکس به جمع سرخپوشان هم گفت: ابتدا قرار بود من دوباره به پرسپولیس برگردم و قبل از تعطیلات ژانویه مذاکراتی با هم داشتیم، ولی در نهایت آن‌ها استوکس را انتخاب کردند. استوکس مهاجم بسیار خوب و گلزنی است و می‌تواند در پرسپولیس موفق شود.

زاید در خصوص پیش‌بینی شهرآورد پنج‌شنبه هم گفت: دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد و فکر می‌کنم تیم محبوبم یک بر صفر استقلال را شکست دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها