کد خبر : 37310

حمله هماهنگ اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی (عکس)

حمله هماهنگ اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی (عکس)

در فاصله 72 ساعت به دربی 92، بازیکنان پرسپولیس در استوری‌هایی هماهنگ و مشابه به وضعیت مالی باشگاه خود انتقاد کردند.

به گزارش ورزش سه، بازیکنان پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیریتی و مالی این باشگاه طی 4 ماه اخیر و از زمان حضور محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل باشگاه، خواهان مشخص شدن وعده‌ها شدند. در شرایطی که تنها 3 روز به دربی 92 باقی مانده است، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالبات و پاداش‌ها به بازیکنان باعث شده تا آنها در اقدامی هماهنگ و مشابه در استوری اینستاگرامی خود به انتقاد از عملکرد مدیریت تیم بپردازند.

هفته گذشته بازیکنان پرسپولیس استوری مشترک جدیدی را منتشر کردند و حالا دوباره و این بار در آستانه دربی، با متنی طولانی تر، به اینستاگرام بازگشته اند! آن ها که در 4 سال اخیر، وضعیت به مراتب بهتری را از نظر مالی تجربه می‌کردند، حالا پس از برآورده نشدن انتظارات خود و بدقولی متوالی مدیران باشگاه، این بار نوشته اند: از بس گفتیم زبانمان فرسود، انگار به وعده های پول و تو خالی عادت کرده اند! چهار ماه پیش بود که مثل امروز، هزار وعده وفانشده شنیدیم!

در ادامه آمده است: آنچه بیش از همه ما را اذیت می کند، لاف عاشقی عده ای است و این که در طول این مدت، هیچ اراده ای برای رفع مشکلات ندیده ایم. تنها با ادعای عاشقی که نمی‌شود مشکلات را حل کرد. باید عاشق صادق بود و به بازیکنان احترام گذاشت.

بازیکنان پرسپولیس با اشاره به بازی حساس پیش رو، نوشتند: اینهمه کم توجهی بخصوص قبل از دربی و در زمانی که در کورس قهرمانی هستیم خوشایند نیست و ناخودآگاه ما را دچار شک می کند، مگر بازیکنان ما شغل دیگری جهت امرار معاش دارند؟! تا حالا از خود سوال کرده‌اید بازیکنی که سه ماه حقوق نگرفته چطور باید زندگی خود را بگذراند!!!

سرخپوشان این دل نوشته اینستاگرامی را با مخاطب قراردادن هواداران به پایان رساندند: هواداران عزیز، عرض از این گفته ها در میان گذاشتن مشکلات با شما عزیزان بود، مطمئن باشید با تمام وجود برای سربلندی نام پرسپولیس خواهیم جنگید ولی اتفاقاتی رخ داده هرچند کوچک ممکن است تمرکز بازیکنان را بهم بریزد، بخصوص اختلاف بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل و دیگر بدنه باشگاه که ما را خسته و عصبی کرده است و روز به روز به مشکلات ما اضافه می کنند و عده ای از آنها یک قولی می دهند و عده ای دیگر قول های دیگر که متاسفانه هیچ کدام عملی نمی‌شود.

بازیکنان پرسپولیس که پیش از این نیز در پایان دیدار با تراکتور در میکسدزون استادیوم آزادی نسبت به مشکلات مالی خود و عدم پرداخت مطالبات گلایه داشتند، با گذشت هفته‌ها از وعده اعلامی از سوی مدیرعامل باشگاه هنوز موفق به دریافت آن نشده‌اند. این در حالیست که انصاریفر پیش از این نیز مدعی شده بود با انجام خواسته‌های گابریل کالدرون، سرمربی سابق این باشگاه که پرداخت مطالبات بازیکنان بود، در انتظار بازگشت او بودند. با این شرایط باید دید آنها در پایان بازی با استقلال و در صورت کسب هر نتیجه‌ای چه موضعی در خصوص این مساله خواهند گرفت.

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها