کد خبر : 37308

بیرانوند را فروختند تا این بازیکن را داشته باشند؟

بیرانوند را فروختند تا این بازیکن را داشته باشند؟

شایعات جنجالی فراوانی در قبال وضعیت تصمیم پربحث پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش ورزش 11 - پرسپولیس تهران به طور رسمی در توافقنامه‌ای بسیار پرسود، حاضر به فروش علیرضا بیرانوند سوپراستار بزرگ خود در ازای دریافت 700 هزار دلار به عنوان مبلغ رضایتنامه از باشگاه بلژیکی شد، تا سرخ‌ها ستارۀ ملی‌پوش خود را در پایان فصل رسماً از دست بدهند.

این در شرایطی بود که باشگاه توان پرداخت دستمزد بسیاری از بازیکنان خود را نداشت.

حالا حسین قدوسی یکی از مدیران باشگاه اظهار نظر عجیبی کرده است که به نظر می‌رسد، بیرانوند فدای فراهم شدن طلب بشار رسن شده است؛ قدوسی در این باره اظهار داشت: طبق توافقی که دو باشگاه با هم داشتند قرار است  قسط اول رضایتنامه بیرانوند که 150 هزار دلار است، واریز شود اما هنوز به حساب باشگاه نیامده است.

بشار رسن
بشار رسن

طبق توافق 200 هزار دلار دیگر بعد از اینکه بیرانوند در تست پزشکی شرکت کرد به حساب باشگاه ریخته می‌شود.طبق این توافق و این بند در صورتی که بیرانوند دچار مصدومیت شود، باشگاه پرسپولیس فقط مراحل درمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عهده می‌گیرد. اما 350 هزار دلار باقیمانده رضایت‌نامه قرار بر این شد که بعد از پایان فصل و صدور ITC بیرانوند به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود.

با توجه به اینکه 150 هزار دلار اولیه قرار است به حساب باشگاه واریز شود، ما منتظر واریز این پول هستیم تا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بشار بدهیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها