کد خبر : 37302

فوری ؛ سرمربی تیم ملی فوتبال 99 درصد انتخاب شد (توضیح)

فوری ؛ سرمربی تیم ملی فوتبال 99 درصد انتخاب شد (توضیح)

بعد از جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال همه چیز به فردا موکول شده تا در صورت موافقت نهایی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شود.

به گزارش ورزش سه، این خبری است تقریبا تکراری که ازعصر امروز رسانه‌ها پرداختن به آن را آغاز کرده و هواداران فوتبال در حال بحث و نظر روی آن هستند. امیر قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان تقریبا 10 روز پس از طرح موضوع حضور مجددش در تیم ملی در حال استمضاج نهایی است و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید طی 24 ساعت آینده نام او به عنوان سرمربی آتی تیم ملی به صورت رسمی اعلام شود.

اگر از مدیران فوتبال یک نفر امشب در برنامه فوتبال برتر حاضر بشود، احتمالا این خبر را اعلام خواهد کرد اما پیش از این تلاش خبرنگار ورزش سه برای گفتگو با اعضای هیات رییسه و همینطور مدیران ورزش به همینجا ختم شده که قلعه نویی تنها گزینه مطرح شده و نهایی برای پست سرمربیگری تیم ملی است.

این سرمربی 56 ساله با کوله باری از افتخارات داخلی و همچنین تجارب مختلفی که از حضور در تیم‌های باشگاهی مختلف اندوخته، حداقل در چهار بازی آینده تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود. البته شاید قلعه نویی به دلیل مسائلی مثل پافشاری سپاهان یا وضعیت خاص فدراسیون فوتبال در انتخاب رییس آینده، تغییر عقیده بدهد اما این مساله احتمال بسیار بسیار کمی خواهد داشت. چرا که اگر چنین بود مذاکرات تا این حد پیش نمی‌رفت.

در صورت انتخاب، امیر قلعه نویی چهل و هفتمین سرمربی تاریخ تیم ملی خواهد بود، در حالیکه پیشتر قبلا یک بار این تجربه را از سر گذرانده و همواره به دنبال فرصتی برای جبران ناکامی حذف از پلی آف جام ملت‌ها (در ضربات پنالتی مقابل کره جنوبی) بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها