کد خبر : 37294

منتظر انتقام فرهاد مجیدی باشید

منتظر انتقام فرهاد مجیدی باشید

شمارش معکوس برای شروع دربی آغاز شده و طرفداران هر دو تیم برای دیدن این مصاف حساس لحظه‌شماری می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال باید پنج‌شنبه این هفته در حالی به دیدار پرسپولیس برود که برای برپایی جشن احتمالی برد قریب دو سال است که انتظار می‌کشد. آخرین برد استقلالی‌ها در دربی پایتخت به تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. دیدار برگشت لیگ هفدهم که وینفرد شفر و شاگردانش توانستند با تک‌گل وریا غفوری یک برد شیرین را نصیب تیم استقلال کرده و جشن بزرگی در تهران برپا کنند، اما از آن تاریخ به بعد این دو تیم سه بار دیگر با هم مصاف داشتند که سهم پرسپولیس ۲ برد و سهم استقلال تنها یک تساوی بوده تا طرفداران تیم آبی پایتخت همچنان در انتظار شکست رقیب همشهری‌شان باشند. استقلال پس از دربی هشتادوششم در سوپرجام شرکت نکرد و بازی ۳- صفر به‌نفع رقیب شد و شکایت به فیفا هم دردی از این تیم دوا نکرد. دربی ۸۸ هم بدون گل شد و در تاریخ ۱۰ فروردین امسال دربی را با تک‌گل احمد نوراللهی باخت. دو تیم در دربی هشتاد‌وهشتم یک بازی کسل‌کننده و سرد را با هدایت وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ برگزار کردند که نتیجه اش مشخص می‌کرد هیچ‌یک از دو مربی آلمانی و کروات دل به ریسک و بازی تهاجمی نبسته بود. صفر- صفر دربی ۸۸ حال همه اهالی فوتبال را خراب کرد.

اما دربی ۹۰ تماشاگران سرخابی تیم استراماچونی را روبه‌روی تیم گابریل کالدرون می‌دیدند. یک تیم در پایین جدول و دیگری در بالا نوید یک دربی هیجان‌انگیز را می‌داد و برخلاف آنچه اکثر کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند، استقلال پایین‌جدولی خیلی باقدرت تیم پرسپولیس را آزار داد تا اینکه مهدی عبدی در اواخر بازی به میدان آمد و با یک ضربه سیدحسین حسینی را به شکلی خاص مغلوب و نتیجه یک بر صفر به ضرر تیم استراماچونی رقم خورد. اتفاق جالب این بود استقلالی‌هایی که پس از دربی ۹۰ از استادیوم خارج می‌شدند از عملکرد تیمی‌شان رضایت داشتند و برای همین هم نمی‌خواستند استراماچونی از این تیم برود.

حالا و با حضور پرشور فرهاد مجیدی در استقلال و تکرار خاطرات خوش فروردین و اردیبهشت سال جاری در دو دیدار اخیر و زدن ۸ گل در خارج از خاک ایران، طرفداران استقلال دنبال تکرار خاطرات خوش اسفند ۱۳۹۶ و برد با گل کاپیتان وریا غفوری هستند. فرهاد مجیدی با پیروزی احتمالی در این دیدار به تنهایی می‌تواند انتقام ۲ سرمربی قبلی خارجی استقلال را در این دیدار بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها