کد خبر : 37285

کریس رونالدو بالاخره رسما داماد شد (عکس)

کریس رونالدو بالاخره رسما داماد شد (عکس)

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز رسما نامزد کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و باشگاه یوونتوس ایتالیا در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که با کریستیانو رونالدو چند وقتی است رسما نامزد کرده است.

البته در روز تولد جورجینا او رونالدو را همسر خطاب کرد که شائبه ازدواجشان را بیش از پیش افزایش داد، اما رونالدو هر بار در مصاحبه هایش این اتفاق را رد و اعلام کرده که هنوز نامزد هستند، اما به نظر می‌رسد هر ۲ قصد دارند تا در سکوت محض رسانه‌ای مراسم ازدواجی ترتیب دهند و بدون حضور برخی از سلبریتی‌های ورزشی ازدواجشان را رسمی کنند.

رودریگز و رونالدو به مدت ۲ سال با یکدیگر نامزد و در این ۲ سال اعلام کرده اند که علاقه‌ای به صحبت در مورد ازدواجشان با رسانه‌ها ندارند و هر بار روی به تکذیب این قضیه آورده اند. جورجینا همچنین در مورد نحوه آشنایی اش با رونالدو عنوان کرد: روز اول قد بلند و قیافه او مرا به خودش جذب کرد و در نهایت تعداد دفعاتی که یکدیگر را دیدیم افزایش پیدا کرد.  

وی افزود: من و کریستیانو نمی‌خواهیم فرزندانمان را در خانه  حبس کنیم. به آن‌ها وفاداری و عشق یاد می‌دهیم و باید آن‌ها بدانند که در دنیای واقعی و خارج از نام رونالدو زندگی می‌کنند. تمام تلاش ما بر این است تا زندگی حقیقی را برای آن‌ها ملموس کنیم.

11315289_494

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها