کد خبر : 37206

مدعی جدید در میان مدافعان استقلال

مدعی جدید در میان مدافعان استقلال

سرمربی استقلال در پایان بازی با نفت مسجدسلیمان از عملکرد هافبک تیم خود در خط دفاع راضی بود.

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی روز قبل از بازی با نفت مسجد در برابر سوال خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی که  از چه کسی در دفاع سه نفره با توجه به کمبود بازیکن بازی خواهید گرفت پاسخ داد تا ساعت 16 فردا صبر کنید تا ترکیب را ببینید اما انتخاب او برای این پست کسی بود که کمتر کسی قبل از بازی آن را پیش بینی می کرد.

فرشید باقری در شرایطی روز گذشته در ترکیب اصلی استقلال در پست مدافع وسط به میدان رفت که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت به مسعود ریگی استراحت بدهد و با این شرایط میلیچ که ذاتا یک بازیکن سمت چپ است به پست هافبک دفاعی منتقل شد.

اما سوال اصلی اینکه چرا فرشید باقری در پست دفاع وسط به میدان رفت؟ جواب سوال این است که در روزی که استقلال سه مدافع اصلی خود را در اختیار نداشت مجیدی تصمیم گرفت از فرشید باقری در این پست استفاده کند، بازیکنی که اتفاقا در صبای قم هم تجربه بازی در پست دفاع وسط را داشت و با بازی در مرکز خط دفاعی بیگانه نبود.

نکته مهم اینکه عملکرد فرشید باقری در پایان بازی مورد تمجید فرهاد مجیدی قرار گرفت و اعضای کادرفنی آبی ها به او اعلام کردند که در طول بازی بیشترین قطع توپ را داشته است هرچند که این بازیکن در طول بازی یکی دو توپ لو داد و بازیکنان نفت مسجدسلیمان را در موقعیت ضدحمله قرار داد.

فرشید باقری پس از سال ها مجددا در پست دفاع امتحان شد و در مجموع بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و با این شرایط بعید نیست او در  بازی های بعدی هم در این پست به میدان برود، البته در شرایطی که آبی ها مثل بازی شب گذشته بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشته باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها