کد خبر : 37178

استراماچونی به ایران باز می گردد؟

استراماچونی به ایران باز می گردد؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال از احتمال بازگشتش به این تیم در آینده سخن گفت.

به گزارش تسنیم، آندره‌آ استراماچونی که پس از حدود 6 ماه سرمربیگری در تیم فوتبال استقلال و تأثیر مثبتی که روی این تیم گذاشت، در تاریخ 18 آذر ایران را ترک کرد و قراردادش را به طور یکجانبه با این باشگاه ایرانی فسخ کرد، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ایل‌مساجرو» چاپ رم گفت:

به لحاظ فوتبالی، حضور در استقلال موفقیت بزرگی بود. ما پس از گذشته چهار هفته از لیگ برتر ایران با کسب دو امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول رده‌بندی بودیم، این در حالی بود که باشگاه در تابستان بازیکنان مدنظرم را به خدمت نگرفته بود. با این حال ما نیم‌فصل اول را با 10 برد پیاپی به پایان بردیم و بهترین خط حمله لیگ را هم در اختیار داشتیم. پس از آن همکاری ما به خاطر عدم پرداخت منظم دستمزد من توسط باشگاه قطع شد و سپس هواداران به خیابان آمدند تا مرا از رفتن منصرف کنند.

وی افزود: من در ماه نوامبر به عوان بهترین سرمربی آسیا معرفی شدم که این باعث شد تا احساس غرور کنم. ترک استقلال در حالی که تیم را به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسانده بودیم، دردناک بود. در سوی دیگر اتفاقاتی خارج از زمین رخ داد که ترجیح دادم درباره‌اش صحبت نکنم، چون به ورزش کمترین ارتباط ممکن را داشت و بیشتر به سیاست نزدیک بود، اما محبت میلیون‌ها هوادار استقلال برای همیشه در قلبم باقی خواهد ماند. کسی چه می‌داند شاید با مدیریتی متفاوت، روزی برای تمام کردن کار نیمه‌تمامم به استقلال بازگردم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها