کد خبر : 37176

امان از این نبوغ فرهاد!

امان از این نبوغ فرهاد!

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی بازهم به پیروزی رسید و مجددا بازیکنان تعویضی نقش مهمی داشتند.

به گزارش ایرنا ، استقلال در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد و با ۳۲ امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

این هشتمین بازی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال بود که منجر به ثبت ششمین پیروزی شد. فرهاد همچنان بدون شکست باقی ماند. او در چهار بازی لیگ برتری سه برد و یک تساوی داشته است.

اما ویژگی خاص فرهاد مجیدی چیست؟ استقلال در بازی برابر الریان ۲ گل آخر خود را توسط ارسلان مطهری به ثمر رساند. بازیکنی که خودش به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود و توانست دبل کند. جالب است که یکی از گل‌های او با پاس آرش رضاوند زده شد. بازیکنی که خودش نیز یک مهره تعویضی بود.

در بازی امروز برابر نفت مسجد سلیمان نیز یک بازیکن تعویضی گل زد و یک بازیکن دیگر پاس گل داد. مسعود ریگی در نقش پاسور و مهدی قائدی در نقش گلزن ظاهر شدند و وریا غفوری که دیگر تعویض آبی‌ها بود پاس منجر به پاس گل را صادر کرد. همانطور که مرتضی تبریزی در دیدار برابر الریان روی گلی که رضاوند برای مطهری ساخت اثر گذاشته بود.

فرهاد مجیدی نشان داده که در جریان مسابقه واکنش‌های مثبتی به اتفاقات بازی دارد و تغییراتش اثرگذار هستند. همانطور که او در دیدار برابر نفت متوجه شد حضور زکی‌پور در خط دفاعی اشتباه بوده و با آمدن باقری به یک پست عقب‌تر، مشکلات خط دفاعی حل شد و خود زکی‌پور نیز پاس گل داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها