کد خبر : 37175

ماجرای خودزنی یک بازیکن استقلال

ماجرای خودزنی یک بازیکن استقلال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان و در آستانه دیدار برابر پرسپولیس به اظهار نظر در مورد اتفاقات دیدار هفته هجدهم لیگ برتر پرداختند.

به گزارش مهر، آخرین دیدار از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه بین تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. ارسلان مطهری (۳۵) و مهدی قائدی (۵۱) برای استقلال و آرمان قاسمی (۲۱) برای نفت گل زدند.

اقدام غیرحرفه ای و خودزنی یک بازیکن

سیاوش یزدانی که سه ماه است به دلیل مصدومیت کنار تیم نبوده است در مورد دلیل طولانی شدن مصدومیتش گفت: من مصدوم بودم اما به خاطر بازی‌های حساسی که استقلال پیش رو داشت بدون اجازه پزشکان انفرادی تمرین کردم و چون بازی سپاهان خیلی برایم مهم بود با همان مصدومیت تمرین و سپس بازی کردم که مصدومیتم تشدید شد. به خاطر این کار از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم چرا که اشتباه کردم و کارم درست نبود. از فردا تمرینات را شروع می‌کنم اما به دربی نمی‌رسم.

روزبه چشمی: سرمربی تیم ملی زودتر انتخاب شود

وی در مورد دربی گفت: آن بازی هم سه امتیاز دارد. این جمله کلیشه‌ای در مورد دربی است اما امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط مان بهتر شود.

چشمی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هم گفت: بعد از رفتن کی روش این شرایط پیش بینی می‌شد. شرایط خیلی سخت شده و ادامه این روند به فوتبال ضرر می‌زند. باید همه بازی‌ها را بگیریم و امیدوارم سریع‌تر تکلیف سرمربی را مشخص کنند چرا که حیف است ایران از مرحله گروهی حذف شود.

چشمی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی گفت: این را از سرمربی تیم بپرسید چون ایشان تشخیص می‌دهند که چه کسی کاپیتان باشد.

قائدی: امیدوارم گل دهم در دربی باشد!

مهدی قائدی نیز گفت: بازی خوبی انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم. یک بازی سخت برابر پرسپولیس داریم و امیدوارم بتوانم به پیروزی برسیم. امیدوارم شیخ هم در این بازی باشد. برای ارسلان هم خوشحالم که خوب گل می‌زند. نظر لطف فرهاد مجیدی است که به من لقب نیمار داده است. آقای گلی هدف دوم من است با این حال سعی می‌کنم که در دربی هم گل بزنم. امیدوارم گل دهم را در دربی بزنم.

میلیچ: امیدوارم دربی را ببریم

بازیکن کروات استقلال نیز گفت: خوشحالم که در این دیدار به برتری رسیدیم. بازی سختی بود که توانستیم به برتری برسیم. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانیم در دربی هم به برتری برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها