کد خبر : 37172

اعتراض بازیکنان پرسپولیس به شیوه ای جدید

اعتراض بازیکنان پرسپولیس به شیوه ای جدید

کاپیتان پرسپولیس در زمان خروج از محل میکسدزون استادیوم تختی آبادان مدعی شد به دلیل مشکلات داخلی تیم به هیچ عنوان صحبت نخواهند کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، مشکلات مالی پرسپولیس که باعث شده بازیکنان تیم در دستیابی به پاداش پیروزی‌های پیاپی خود نیز ناکام بمانند و این موضوع به دلیل اصلی اعتراض آنها به مدیریت باشگاه تبدیل شده است.

بازیکنان که انتظار داشتند پیش از شروع نیم فصل دوم مطالبات مربوط به قرارداد خود را دریافت کنند، با گذشت دو بازی (تراکتور و نفت آبادان) همچنان در انتظار عملی شدن وعده‌های مدیریت باشگاه هستند. موضوعی که پیش از این بازی اعتراض آنها در پایان بازی با تراکتور در میکسدزون را به همراه داشت و بعد از آن نیز با استوری‌های مشترک به آن اشاره کرده بودند.

شاگردان یحیی گل محمدی که برخلاف همتای خود در اردوی رقیب که با پیروزی در دو بازی پلی آف لیگ قهرمانان ۲۵۰۰ دلار دریافتی داشته‌اند، پاداش مربوط به ۹ پیروزی پیاپی خود را نگرفته‌اند این بار شیوه دیگری برای اعتراض در پیش گرفتند و در زمان عبور از میکسدزون مدعی شدند حاضر به گفتگو نیستند.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که به کمک یکی از همراهان تیم در حال عبور از محل گفتگو با خبرنگاران بود، با درخواست خبرنگاران ثانیه‌ای ایستاد و در پاسخ به سوالات آنها به این جمله اکتفا کرد و گفت: مشکلات اینقدر زیاد است که بهتر است هیچ صحبتی نکنیم. بله، ما هیچ حرفی نداریم!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها