کد خبر : 37170

ذوق زدگی شدید استقلالی معروف از تیم فرهاد مجیدی

ذوق زدگی شدید استقلالی معروف از تیم فرهاد مجیدی

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی ثابت کرد شجاعت فراوانی دارد ، عملکرد تیمش برابر الریان فوق العاده بود، استقلال مدل فرهاد مجیدی مقابل الریان قدرتش را به حریف دیکته کرد.

«رضا عنایتی» درباره عملکرد استقلال برابر الریان  اظهار داشت:استقلال برابر الریان به یک پیروزی ارزشمند رسید و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

وی افزود:استقلال در این مسابقه قدرت خود را به حریف دیکته کرد و توانست با پنج گل الریان را که تدارک ویژه‌ای دیده بود را شکست دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:استقلال نشان داد بدون توجه به حاشیه‌هایی که برایش شکل گرفت تمرکز خود را معطوف به دو مسابقه خود در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا کرد و مزد خود را گرفت.

عنایتی تصریح کرد:خط حمله استقلال در مقابل الریان فوق‌العاده کار کرد و شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری توانایی‌های فنی‌شان را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد:فرهاد مجیدی ثابت کرد شجاعت فراوانی دارد و به بهترین شکل ممکن تیمش را برای این مسابقه در زمین آرایش داد و حالا او کار راحت‌تری را پیش رو خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:استقلال از حالا باید تمرکزش را روی مسابقات لیگ برتر و بازی با نفت مسجد سلیمان بگذارد تا این نتایج را در مسابقات داخلی ادامه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها