کد خبر : 37161

هواداران استقلال فقط 5.000.000.000.000 تومان کمک کنند همه چیز حل می شود!

هواداران استقلال فقط 5.000.000.000.000 تومان کمک کنند همه چیز حل می شود!

عضو هیات مدیره استقلال گفت: اگر از چهل میلیون طرفدار استقلال فقط پنج میلیون طرفدار توان پرداخت فقط یک میلیون تومان در یکسال را داشته باشند و پرداخت کنند، مشکل باشگاه بصورت دائمی و ریشه‌ای حل خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، عبدالرضا موسوی، عضو هیات مدیره استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

روز جمعه همه هواداران عزیز استقلال بخیر. بنده چند بار اعلام کردم، چون در باشگاه و هیئت مدیره حضور ندارم طبیعی است که به ریز در مود مسائل جاری در جریان نباشم، الان هم از طریق فضای مجازی و اخبار در جریان طلب شیخ دیاباته قرار گرفتم. اما همه بدانید مشکل باشگاه استقلال فقط پرداخت طلب شیخ نیست و مشکلات ریشه‌ای هستند و با کمک بنده و یا یک شخص دیگه قابل حل نیست و هر کسی استقلال را دوست دارد و میتواند بسم الله شماره حساب باشگاه استقلال هست بیایید و کمکهایتان را واریز کنید.

اگر از چهل میلیون طرفدار استقلال فقط پنج میلیون طرفدار توان پرداخت فقط یک میلیون تومان در یکسال را داشته باشند و پرداخت کنند و در مقابل از خدمات باشگاه بهره‌مند شوند مشکل باشگاه بصورت دائمی و ریشه‌ای حل خواهد شد. با این پول میتوان بهترین بازیکنان را به خدمت گرفت، بدهی‌ها را پرداخت کرد، سرمایه گذاری کرد که از محل آن درامد داشت، کمپ و ورزشگاه ساخت و باشگاه همیشه بی نیاز از کمک باشد. بسم اله.

فعلا برای پرداخت طلب شیخ و میلیچ جای نگرانی نیست، اما برای ادامه راه با قدرت، کمک همه همه نیاز است. بنده هم مثل شما‌ها از مانی که خودم را شناختم طرفدار استقلال هستم و دغدغه این تیم را دارم و برای موفقیت این تیم تلاش میکنم، اما حجم نیاز استقلال خیلی زیاد است و به سازماندهی قوی نیاز دارد. 

موسوی: با کمک پنج میلیون استقلالی، مشکلات حل می‌شود!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها