کد خبر : 37142

نگرانی استقلالی ها در مورد دیاباته به اوج رسید

نگرانی استقلالی ها در مورد دیاباته به اوج رسید

استراماچونی، مامه تیام و پاتوسی نمونه‌های بارز دو فصل قبل بودند که قرارداد یکطرفه با استقلال بستند و بعد از عملکرد خوبشان پیشنهاد خوب دریافت کردند و این باشگاه را تنها گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال تهران که سال‌هاست قراردادهای ضعیفی با بازیکنان خارجی امضا می‌کند، این بار هم هوادارانش را به خاطر قرارداد شیخ دیاباته به شدت نگران کرده است.

استقلال در این سال ها با هر مربی یا بازیکن خارجی خوبی که آورد، قراردادی بستی که همه امتیازها را به او داد تا هر زمان خواست این باشگاه را ترک کند و جدا شود. استراماچونی، مامه تیام و پاتوسی نمونه‌های بارز دو فصل قبل بودند که قرارداد یکطرفه با استقلال بستند و بعد از عملکرد خوبشان پیشنهاد خوب دریافت کردند و این باشگاه را تنها گذاشتند.

درباره تیام هم این نگرانی برای هواداران استقلال وجود داشت. نکته اینجاست خبرهای دریافتی از داخل باشگاه حکایت از آن دارد دیاباته می‌تواند آخر فصل در صورت داشتن پیشنهاد خوب برود! استقلالی‌ها که برای چندمین بار نخواستند درباره بازیکنی ریسک کنند، تصور می‌کردند ممکن است دیاباته جواب ندهد. به همین خاطر با او قراردادی امضا کردند که برای تمدید توپ را به زمین دیاباته می‌اندازد.

در صورت رضایت این بازیکن، پرداخت دستمزد مورد نظرش و همینطور عدم وجود پیشنهاد خوب خارجی، شیخ در تابستان آینده در استقلال ماندنی خواهد بود. حالا تصور کنید بازیکنی در سطح او و با این میزان از درخشش، نه پیشنهاد خوب مالی داشته باشد و نه اینکه پول زیاد بخواهد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها