کد خبر : 37103

خبرخوش آسیایی برای پرسپولیس

خبرخوش آسیایی برای پرسپولیس

مهاجم تیم ملی عراق با عقد قراردادی قرضی از باشگاه الدحیل راهی پورتیموننسه پرتغال شد.

به گزارش پارس فوتبال ، مهند علی ستاره عراقی الدحیل قطر ، حریف آسیایی پرسپولیس از این تیم‌جدا شد.

مهند علی که پس از درخشش در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به همراه تیم ملی عراق و به دلیل شرایط سنی مناسب مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفته بود، در زمستان سال گذشته با عدم موافقت باشگاه الشرطه عراق در این تیم ماند و در پایان فصل راهی الدحیل قطر شد.

این مهاجم ۱۹ ساله عراقی که دو سال است عضو تیم ملی این کشور است، پیش از شروع فصل ۲۰-۲۰۱۹ با وجود پیشنهادات فراوانی که داشت، الدحیل قطر را انتخاب کرد .

مهند علی حالا اما با توجه به پیشنهاداتش ، در نقل و انتقالات زمستانی راهی اروپا می شود تا یکی از ستاره های پرشمار این تیم‌ از جمع رقیب آسیایی پرسپولیس جدا شود.

زمستان سال گذشته باشگاه‌هایی همچون یوونتوس ایتالیا، بنفیکا پرتغال، گالاتاسرای ترکیه، العین امارات، خنک بلژیک و … پیشنهاد رسمی برای جذب مهند علی داشتند، اما به دلیل مخالفت مسؤولان الشرطه عراق، این بازیکن نتوانست در آن مقطع لژیونر شود و در نهایت راِهی الدحیل شد .

حالا با گذشت یک سال از آن اتفاق و با اعلام باشگاه الدحیل قطر، مهند علی تا پایان فصل ۲۰-۲۱۰۹ و با عقد قراردادی قرضی که بند خرید دائمی هم دارد، به پورتیموننسه، تیم رده هفدهم جدول لیگ برتر پرتغال پیوست.

الدحیل یکی از همگروه های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و جدایی این ستاره از جمع این تیم قطری می تواند خبر خوشی برای شاگردان گل محمدی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها