کد خبر : 37099

بالاخره چه کسی مدیرعامل استقلال می شود؟

بالاخره چه کسی مدیرعامل استقلال می شود؟

با گذشت چندماه از تغییر در هیئت مدیره استقلال به نظر می رسد بار دیگر باید شاهد تغییرات جدید ظرف روزهای آینده در این باشگاه بود.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی در یک سال و چند ماهی که به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال فعالیت کرد هرگز نتوانست رضایت هواداران این تیم را جلب کند اما عدم توانایی او در حفظ آندره آ استراماچونی در نهایت وزارت ورزش و جوانان را مجاب کرد تا او را از کار برکنار کند.

بعد از استعفای فتحی از سمت مدیرعاملی استقلال او همچنان در هیئت مدیره استقلال باقی ماند و اسماعیل خلیل زاده که پیش از این به عنوان رییس هیئت مدیره فعالیت می کرد به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد و در این مدت به دلیل شرایط خوب مالی اش توانسته بخشی از مشکلات این تیم را حل کند.

اما این تمام ماجرا نیست چراکه بعد از انتخاب خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه عبدالرضا موسوی هم به عنوان عضو جدید به هیئت مدیره استقلال اضافه شد، کسی که در مدت کوتاه حضورش توانسته مشکلات پروازهای این تیم را حل کند و البته با پاداش های قابل توجهی که به بازیکنان داده است، توانسته محبوبیت نسبی در بین آنها پیدا کند.

اما چند روز پیش بود که علی فتح الله زاده که قبل از نیم فصل به عضویت هیئت مدیره استقلال در آمده بود، در گفت و گو با ورزش سه تهدید کرد که اگر مدیرعامل نشود از استقلال خواهد رفت، او امروز این تهدید را عملی کرد و با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرد.

هرچند استعفای فتح الله زاده هنوز واکنشی را به همراه نداشته است اما به نظر می رسد او گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست و به همین دلیل باید جدایی او را از تیم مدیریتی باشگاه قطعی دانست.

البته این پایان تغییرات در استقلال نیست و گفته می شود امیرحسین فتحی که به تازگی به عنوان مدیرعامل مجموعه ورزشی انقلاب انتخاب شده به زودی از هیئت مدیره استقلال جدا خواهد شد و کامران منزوی هم به سرنوشتی شبیه به او دچار می شود. همچنین میرشاد ماجدی هم که چند ماه پیش از عضویت در هیئت مدیره استقلال استعفا داده بود دیگر جایی در تیم مدیریتی آبی ها نخواهد داشت.

با این شرایط فعلا اسماعیل خلیل زاده و عبدالرضا موسوی تصمیم گیرنده های اصلی باشگاه استقلال خواهند بود و احتمالا ظرف روزهای آینده وزارت ورزش باید سه عضو جدید به هیئت مدیره این باشگاه معرفی کند هرچند که گفته می شود بین این دو عضو متمول باشگاه رقابت بر سرمدیرعاملی در جریان است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها