کد خبر : 37091

فتح الله دوباره استعفا کرد (عکس)

فتح الله دوباره استعفا کرد (عکس)

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش   خبرورزشی ، علی فتح‌الله‌زاده که پیش‌تر تهدید کرده بود در صورت عدم انتخاب به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از عضویت در هیئت‌مدیره این باشگاه کناره‌گیری می‌کند، به وعده خود جامه عمل پوشاند و با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از عضویت در هیئت‌مدیره استقلال استعفا کرد.
 
متن بیانیه فتح‌الله‌زاده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مسعود سلطانی‌فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام علیکم

احتراماً، بعد از نظر لطف جنابعالی و مجمع محترم در انتصاب اینجانب به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پیرو مذاکرات و توافقات انجام شده، حال که وضعیت تیم به شرایط بهتری رسیده و مشکلات ناشی از جدایی مربی سابق و استعفای مدیرعامل محترم با انتصاب سرپرست مدیریت و سرمربی تیم در حال حل شدن بوده، از آن مقام محترم خواهشمندم با استعفای اینجانب موافقت فرمایید.

بدیهی است خدمت به هواداران عزیز استقلال آرزوی من و همه خدمتگزاران استقلالی است، اما همانطوری که یک روز با حضورم در صحنه و سمت اجرایی به تیم محبوبم کمک‌رسان بودم، امروز بر این نظرم که برخلاف میل باطنی با استعفا و عدم حضور خود می‌توانم به باشگاه کمک کنم و فضای خدمت را برای دیگر عزیزان فراهم نمایم تا از توان آن‌ها در امر سیاستگذاری و نظارت بر امور باشگاه استفاده شود.

امیدوارم همکاری اینجانب در دوران کوتاه اخیر برای این باشگاه مثمرثمر بوده باشد.

قبلاً از حسن نظر و توجه جنابعالی نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون را از درگاه خداوند خواستارم.

برادر شما - علی فتح‌الله‌زاده خویی

 
فتح‌الله‌زاده دوباره از هیئت مدیره استقلال استعفا داد
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها