کد خبر : 37081

آرام آرام بوی اختلاف قلعه نویی و سپاهان به مشام می رسد

آرام آرام بوی اختلاف قلعه نویی و سپاهان به مشام می رسد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای سرمربیگری تیم ملی یک بار با من صحبت کردند و یک بار با من جلسه گذاشته‌اند.

به گزارش فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فولاد با تبریک به تیم استقلال و شهرخودرو بابت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اظهار داشت: چهار نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان حضور شایسته ای خواهند داشت. تیم های ما نشان دادند کشور و مردم ایران خیلی با اقتدار هستند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان در آنالیز بازی قبلی 57 درصد مالکیت و 8 موقعیت گل داشت و تیمی که تراکتور را شکست داده بود، کوچکترین موقعیتی بر روی دروازه سپاهان نداشت؛ در کل فوتبال ما را تنبیه کرد.

قلعه نویی گفت: بازی با فولاد بسته و چشم نکونام  به ضدحمله ها است؛ نکونام از روش کی روش کپی برداری کرده. مصدومان زیادی داریم در بازی قبل با یک دفاع وسط بازی کردیم و آنطور که باید و شاید تیممان کامل نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: فولاد تیم خیلی خوبی است و ما فردا بازی سختی خواهیم داشت؛ دنبال این باشیم تا فوتبالی زیبا را تماشا کنیم. در بازی قبلی با هر شوت ما یک نفر خود را به زمین می انداخت. امیدوارم نگرش فوتبال به سمتی برود که فوتبال قشنگی را شاهد باشیم. زمین نقش جهان شرایط خوبی پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: بعضا اخبار را چک می کنم برخی خبرنگاران آنگونه که خود دوست دارند اخبار را منعکس می کند. هرجا بوده ام با افتخار کارم را دنبال کردم؛ روزی در استقلال اهواز سراغ تیمی رفتیم که فرد دیگری تیم را بسته بود و در حال سقوط بود، من همان موقع گفتم اخلاقاً درست نیست تیم را رها کنم.

قلعه نویی تصریح کرد: زمانی که به ذوب آهن آمدم فردی به نام میلاد در مورد شرایط سپاهان پیش من درد و دل کرد. بودجه تیم فوتبال سپاهان نسبت به 4 تیم کمتر است و نسبت سه تیم 50 درصد است. وقتی سال تمام شد، ذوب آهن با اقتدار دوم شد و به مرحله بعدی آسیا صعود کردیم. اگر تیم چهاردهم دست من بود و تیم را رها می کردم و تیم دوم را می گرفتم، کم لطفی بود.

وی تصریح کرد: در شرایطی به سپاهان آمدم که در همان سال اول راهمان را پیدا کردیم و امسال نسبت به بودجه خیلی جلوتر هستیم یعنی زمانی که باید در 5 سال طی می کردیم در دو سال به آن می رسیدیم. در آمار متریکا با بودجه 50 درصد ما اول بوده ایم. در ایجاد موقعیت از همه تیم ها سر بوده ایم. 

قلعه نویی گفت: روزی بخاطر سپاهان با عشقم معامله کردم. من همیشه کار سخت کرده ام. برای تیم ملی یکبار با من صحبت کردند و یکبار با من جلسه گذاشته است. افتخار سپاهان است که مربی اش کاندیدای تیم ملی شده ولی من در جلسه گفته ام اولویت اول و دوم و سوم من سپاهان است. در جلسه گفتم باید با باشگاه وارد مذاکره شوند که همین اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: همه فکر و ذکرم سپاهان بوده است و برای اینکه سپاهان را تقویت کنم پیش استاندار هم رفتم و خواهش کردم. استاندار شخص بزرگی است که نظرش کمک به مجموعه سپاهان بود ما در نیم فصل سه یار خوب گرفتیم که دو نفر از آنان فقط جایگزین بودند.

قلعه نویی گفت: خوشحالم تیمی را درست کردیم که تا دو سه سال آینده نماینده خوبی برای استان اصفهان باشد. همه چیز در مورد انتقال من به تیم ملی را به عهده مدیران گذاشته ایم.

وی ادامه داد: روزی که مسئولیت سپاهان را بر عهده گرفتم دوبار با نویدکیا جلسه گذاشتم که کنار سپاهان باش تا تجربه کسب کنی و سپاهان به مشکل نخورد و گفتم من اینجا مهمان هستم. محرم آن موقع حرف مرا گوش نکرد و اینکه فی البداهه بیاید و سرمربی شود، کار سختی خواهد بود. محرم باید می آمد و حرف من را گوش می کرد و می آمد تا تجربه کسب کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها