کد خبر : 37075

بالاخره قلعه نویی اعتراف کرد که درباره تیم ملی مذاکره کرده است

بالاخره قلعه نویی اعتراف کرد که درباره تیم ملی مذاکره کرده است

از ابتدا هم مشخص بود که نشست امیر قلعه نویی یک جلسه گفتگوی ساده نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سپاهان  در کنار سیامک قلیج خانی، همراه مدیر رسانه ای تیم روبروی خبرنگاران نسبتا پرتعداد اصفهان نشست و خیلی زود در پاسخ به سوالی که از اول باید پرسیده می‌شد به آنها جواب داد. قلعه نویی تایید کرد که فدراسیون فوتبال با او درباره هدایت تیم ملی گفتگو کرده است.

امیر قلعه نویی یک بار قبلا پس از جام جهانی 2006 و در آشفتگی فوتبال ایران بعد از اتفاقات مربوط به برکناری محمد دادکان و پایان کار برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی با نظر وزارتخانه ورزش و حکم کمیته انتقالی در پایان جلسه ای که بعدا به خرد جمعی معروف شد هدایت تیم ملی را در دست گرفت و در حالی که در این سمت بد هم کار نکرد اما پایانی ناخوشایند در تیم ملی داشت.

او البته در پایان دوران هدایت تیم ملی هرگز شکستی را تجربه نکرد اما بعد از حذف در جام ملت های آسیا در دیدار مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی از پست سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشته شد.  در حالیکه بعد از این جدایی حتی ممکن بود سرمربی بعد خودش باشد اما فدراسیون فوتبال که ماه ها وقت را صرف انتخاب سرمربی جدید کرده بود محمد مایلی کهن را به عنوان سرمربی بعدی انتخاب کرد که مایلی کهن خود با انتشار بیانیه ای علیه امیر قلعه نویی نرسیده به پست سرمربیگری جای خود را به علی دایی داد.

 

 

قلعه نویی حالا یک مربی کاملا باتجربه و پرافتخار محسوب می شود که با پنج قهرمانی در فوتبال ایران رکوردی دست نیافتنی در میان سرمربیان لیگ دارد اما درباره حضور او در تیم ملی مسائلی پیش بینی نشده در سر راه قرار گرفته است؛ از جمله نارضایتی شدید هواداران سپاهان و همچنین واکنش مدیران این باشگاه در مقابل پیشنهاد تیم ملی. چیزی که قلعه نویی امروز با این کلمات واکنش نشان داد و گفت:

با من جلسه گذاشتند؛ عین واقعیت و من گفتم که گزینه اول و دوم و سوم سپاهان است. یک بار هم کشاورز بودم و برای استقلال با من صحبت کردند و من گفتم که با باشگاه صحبت کنند. آقایان حرفه ای گری کردند و مساله را باز نکردند. مجموعه سپاهان باید به خود ببالد که سرمربی اش گزینه تیم ملی است. منت نیست و تمام فکر و ذکرم سپاهان است.

در اینکه قلعه نویی احتمالا تنها گزینه فعلی تیم ملی فوتبال ایران کمترین تردید وجود دارد اگرچه بحث های اندکی هم درباره نام هایی همچون علی دایی و افشین قطبی به میان آمده اما ظاهرا جمع بندی ها به حضور قلعه نویی در تیم ملی ختم می شود. قلعه نویی در رده دوم جدول است و امسال به دنبال ششمین قهرمانی اما اینکه برای او مسیر جدیدی در زندگی ورزشی تعریف شود یا اینکه سپاهان با تمام وجود او را در سمت فعلی حفظ کند سوال بزرگ همه کسانی است که فوتبال ایران را تعقیب می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها