کد خبر : 37045

تمجید عجیب ویلموتس درباره بیرانوند (عکس)

تمجید عجیب ویلموتس درباره بیرانوند (عکس)

در واکنش به خبر قطعی شدن حضور شماره یک ایران در باشگاه بلژیکی، سرمربی سابق تیم ملی به طرفداران آنتورپ وعده روزهای هیجان انگیز با این خرید داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از خبر نهایی شدن انتقال علیرضا بیرانوند به لیگ بلژیک و پوشیدن پیراهن رویال آنتورپ برای سه سال آینده بهترین سوژه برای معرفی این خرید جدید سرمربی سابق تیم ملی ایران بود، مردی که ماه ها از نزدیک با گلر حال حاضر پرسپولیس کار کرد.

مارک ویلموتس که خود نیز نامش به عنوان یکی از گزینه های اصلی هدایت آنتورپ نقل محافل ورزشی این کشور شده است با تمجید از تیزهوشی مدیران باشگاه آنتورپ برای خرید این دروازه بان 27 ساله ایرانی به طرفداران این باشگاه وعده داد با حضور بیرانوند روزهای پرهیجان زیادی را در ژوپیرلیگ تجربه خواهند کرد.

ویلموتس در جملاتی کوتاه که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های بلژیکی داشت، گفت:« من در تمام سال های فوتبال و مربیگری دروازه بانان زیادی دیدم اما علیرضا بیرانوند یکی از بهترین های آنها بوده و شک ندارم با پیراهن آنتورپ همه را هیجان زده خواهد کرد. لحظه شماری می کنم تا این بازیکن را در تیم جدیدش ببینم، جایی که می دانم باعث شگفتی همگان می شود».

نکته جالب این که رسانه های بلژیکی با اشاره به عدم حضور بیرانوند در تست های پزشکی مدعی شدند سران آنتورپ برای این که بتوانند گلر تیم ملی ایران را در رقابت با چند مشتری دیگر از ژوپیرلیگ به خدمت بگیرند حاضر شدند بدون تست و حضور او در این کشور قرارداد سه ساله ای با بیرانوند به امضا برسانند.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها