کد خبر : 37024

جواب دندان شکن استقلال

جواب دندان شکن استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: نمایندگان ایران در مستطیل سبز توانستند در تکمیل تصمیم منطقی اتخاذ شده توسط فوتبال ایران جواب دندان شکنی به شیطنت‌های برخی کشور‌ها بدهند.

به گزارش برنا، محمد نوازی پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال پیرامون برد مقتدرانه این تیم مقابل الریان و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال پیش از این بازی مشکلات فراوانی داشت. از تغییرات در کادر فنی گرفته تا مشکلات مالی و حتی مشکلات پروازی، اما خوشبختانه تیم با انجام یک بازی بدون اشتباه، خوب و ایده‌آل مقابل تیم قدرتمند الریان به یک پیروزی پرگل و قاطعانه دست یافت.

وی افزود: فکر می‌کنم حالا وظیفه مدیران باشگاه است که تیم را بیشتر حمایت کنند. امیدوارم تیم با همین روند در ادامه راه نیز موفق باشد این برد را به تمامی هواداران استقلال تبریک می‌گویم، از بازیکنان که با غیرت و تعصب در زمین به عشق کشورشان و باشگاهشان دویدند خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها و کادر فنی صمیمانه تشکر می‌کنم.

مربی سابق استقلال در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به صعود شهرخودرو به مرحله گروهی اظهار داشت: به مهدی رحمتی که یک استقلالی است و توانست در بازی دیگر نماینده ایران تاثیرگذار باشد و به همه اعضای تیم شهر خودرو و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. برای تک‌تک باشگاه‌های ایرانی و همه ورزشکاران کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان سابق استقلال در ادامه با اشاره به برخی تصمیمات غیرفوتبالی در afc تصریح کرد: متاسفانه برخی کشور‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا شیطنت کردند و نمایندگان ایران در مستطیل سبز توانستند در تکمیل تصمیم منطقی اتخاذ شده توسط فوتبال ایران جواب دندان شکنی به شیطنت‌های برخی کشور‌ها بدهند.

نوازی در پایان پیرامون بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد هوادارانش را خوشحال کند و مدعی باشد باید بازی به بازی پیش برود و امیدوارم استقلال با همین روند بتواند در ادامه راه هم موفق باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها