کد خبر : 36883

چرخش فدراسیون به سمت سرمربی مشهور داخلی برای تیم ملی

چرخش فدراسیون به سمت سرمربی مشهور داخلی برای تیم ملی

بر اساس آخرین خبرها و گمانه زنی ها، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با امیرقلعه نویی به توافق رسیده است و قرار است او طی روزهای آینده به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شود.

به گزارش فوتبالی، با توجه به فرصت کم باقیمانده تا بازیهای تیم ملی در مرحله اول مقدماتی جام جهانی، فدراسیون فوتبال باید در این زمینه هر چه زودتر تصمیم گیری کند.

با توجه به اینکه در روزهای گذشته گزینه خارجی برای تیم ملی تا حدود زیادی منتفی شده است، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ریسک نکند و امیرقلعه نویی پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی کند.

دو بازی اول تیم ملی مقابل هنگ کنگ و کامبوج در تهران و کامبوج، در ایام عید نوروز برگزار می شود و بازیهای سختی هم برای تیم ملی به نظر نمی رسند و قرار است دو بازی حساس مقابل بحرین و عراق، پس از پایان لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شوند. به این ترتیب امیرقلعه نویی می تواند به نوعی بالای سر سپاهان هم باشد و تیمش را در لیگ رها نکند.

البته نحوه توافق با قلعه نویی هنوز مشخص نشده و اینکه آیا او تا پایان جام جهانی با فدراسیون فوتبال قرارداد می بندد یا اینکه قرار است در گذراندن این مرحله ای که حساس نبود و حالا خیلی حساس شده است، کنار تیم ملی باشد. اما مطمئنا او خیلی دوست دارد ناکامی اش با تیم ملی در جام ملتهای 2007 را جبران کند. او که عقیده داشت بدون باخت از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد حالا در آستانه سرمربیگری تیم ملی پس از 13 سال است. 

مطمئنا اگر قرار باشد قلعه نویی سرمربی تیم ملی شود، منافع سپاهان هم در نظر گرفته خواهد شد. قلعه نویی و نزدیکانش سعی کرده اند تا مذاکرات فدراسیون فوتبال با او مخفی بماند و کمتر کسی از این مذاکرات خبر دارد و خود قلعه نویی بارها و بارها مذاکرات را تکذیب کرده اند. 

در هر صورت، تا این لحظه قلعه نویی گزینه اول و شانس اول سرمربیگری تیم ملی است اما ممکن است هر لحظه نام دیگری مثل علی دایی و یا حتی امثال دی بیاسی و اسکوچیچ هم از جعبه کمیته فنی فدراسیون فوتبال بیرون بیاید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها