کد خبر : 36867

بازیکن جدید پرسپولیس وارد تهران شد (عکس)

بازیکن جدید پرسپولیس وارد تهران شد (عکس)

مهاجم ایرلندی مدنظر پرسپولیس بعد از توافق در دوبی دقایقی پیش از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد ایران شد.

به گزارش ورزش سه، آنتونی استوکس که طی روزهای گذشته گفته می شد با پرسپولیس به توافق رسیده است سرانجام امروز از طریق فرودگاه امام به تهران آمد تا قرارداد رسمی اش را با این تیم امضا کند. البته که استوکس دیرتر از حد انتظار به تهران رسید چرا که محمدانصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس دو روز پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده که این مهاجم ایرلندی همان شب به تهران می آید.

با تمام این اوصاف و با حضور استوکس در تهران به نظر می رسد کار این مهاجم برای حضور در پرسپولیس به مراحل پایانی رسیده و شاید او طی یکی دو روز آینده در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند.

آنتونی استوکس مهاجم نوک 31 ساله اهل کشور ایرلند است. او با سابقه بازی در تیم های مطرحی چون کریستال پالاس، شفیلدیونایتد، ساندرلند، سلتیک و بلکبرن در ابتدای لیگ هجدهم به تراکتور آمد و از همان عملکردی خوب در خط حمله این تیم داشت. 

 


او در دوازده بازی اول که در ترکیب تراکتور بازی کرد 6 گل زد که 4 گل آن ها در بازی این تیم برابر استقلال خوزستان به ثمر رسید. مهاجم ایرلندی با وجود اینکه مشکلاتی بابت عدم بازگشتش به ایران داشت در ادامه فصل سه گل دیگر برای تراکتور به ثمر رساند تا اولین سال حضورش در فوتبال ایران را با 9 گل و دو پاس گل آسپری کند.


مهاجم ایرلندی پرسپولیس که قرار است در این فصل با شماره پیراهن 55 برای این تیم بازی کند در بدو حضورش در فرودگاه با استقبال هواداران و همچنین خبرنگاران قرار گرفت. او در اولین مصاحبه اش به عنوان بازیکن پرسپولیس گفت:" برای بازی کردن در پرسپولیس به تهران آمده ام."

او افزود:" پرسپولیس را می شناسم ، من یکسال در ایران بازی کردم و تقریبا هر هفته بازی های پرسپولیس را نگاه کرده و آنالیز می کردم. بازی های این تیم را آنالیز کردم و الان خوشحالم که می توانم برای پرسپولیس به میدان بروم. امیدوارم هرچه زودتر تمریناتم را آغاز کنم."

او در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شد که بازی دیروز برابر تراکتور را دیده یا نه گفت: " بله دیدم، یک بازی بسیار خوبی بود. امتیاز این بازی بسیار اهمیت داشت شاید بهتر است بگویم این یک بازی 5 امتیازی بود.خوشحالم به این تیم ملحق می شوم."

استوکس در ابتدای فصل 2019/2020 به فوتبال ترکیه و تیم آدنا اسپور رفت اما در نهایت تنها 6 بازی برای این تیم انجام داد و یک گل به ثمر رساند. بهترین دوران فوتبال این مهاجم 31 ساله در سال هایی بوده است که در تیم های هیبرنیان و سلتیک در لیگ اسکاتلند بوده است که به ترتیب 34 گل و 58 گل برای این تیم ها به ثمر رساند. البته او یک مهاجم گمنام در فوتبال انگلستان نیست چرا که در چند تیم فوتبال این کشور به عنوان یک مهاجم با استعداد به میدان رفته است. تیم هایی مثل کریستال پالاس، بلکبرن ، شفیلد یونایتد، ساندرلند تیم هایی از لیگ جزیره بوده اند که استوکس در آن ها عضویت داشته و بازی کرده است.


نکته ای که درباره آنتونی استوکس به عنوان یک موضوع قابل تامل ذکر می شود مسایل حاشیه ای این بازیکن است و حتی گفته می شود این موضوع باعث شده تا او با وجود توانایی های بالایی که داشته به آنچه استحقاقش را داشته در فوتبال لیگ برتر جزیره و اروپا به آن نرسد.

با حضور استوکس حالا پرسپولیس با خط حمله تقویت شده اش در نیم فصل دوم و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد کرد. آن ها در نیم فصل اوساگوآنا مهاجم نیجریه ای و سابق ذوب آهن را هم گرفته بودند و با حضور استوکس و علیپور ، سرمربی جدید این تیم دست پری در خط حمله خواهد داشت.

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها