کد خبر : 36800

رامین رضاییان تا یک‌ قدمی پرسپولیس هم آمد ولی...

رامین رضاییان تا یک‌ قدمی پرسپولیس هم آمد ولی...

همین که خبر جدایی گابریل کالدرون قطعی شد، برای چندمین مرتبه در ماه‌های گذشته نام یک‌سری از بازیکنان برای بازگشت به پرسپولیس پشت سر هم ردیف شد.

به گزارش خبر ورزشی ، نام یکی از بازیکنانی که برای بازگشت به پرسپولیس مطرح شد رامین رضاییان بود که در سال ۲۰۱۹ به اندازه کافی نتوانست موفق عمل کند. او در انتخاب باشگاه‌های خود، بیشتر از آنکه به مسائل فنی و انگیزشی توجه داشته باشد، در بحث مالی، نگاه اقتصادی داشت.

برخی نزدیکان باشگاه مدعی هستند این بازیکن شمالی قصد داشت شانس خود برای بازگشت به پرسپولیس را امتحان کند و بی‌میل نبود که برگردد. اتفاقاً مدیران باشگاه می‌خواستند او را دوباره به پرسپولیس برگردانند ولی کادر فنی وقت، با بازگرداندن این ستاره ملی‌پوش موافق نبود. گابریل کالدرون اعتقاد داشت با مهدی شیری کنار فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و البته فرشاد احمدزاده می‌تواند سمت راست خط دفاع تیمش را بیمه کند.

از سوی دیگر، قیمت رضایتنامه رضاییان هم بسیار بالا بود و باشگاه این بازیکن در قطر، به سادگی حاضر نمی‌شد رامین را از دست بدهد. همین امر سبب شد کالدرون در یک جلسه با انصاری‌فرد از او بخواهد به جای جذب بازیکن ایرانی، به دنبال یک هافبک و یک مهاجم خارجی باشد. او دو مرتبه در جلسات با مدیران باشگاه گفته بود نیازی به دفاع راست جدید ندارد، چون شرایط تیمش خوب است.

وقتی جدایی کالدرون قطعی شد، بار دیگر شنیدیم رامین را برای پرسپولیس گزینه کردند. با این حال باز هم خبری از بازگشت رضاییان نشد. در شرایط اقتصادی فعلی، بازیکنان فوتبال به رقم قرارداد اهمیت بیشتری می‌دهند و بازیکنی که قرارداد بر مبنای دلار بسته، به سادگی با قیمت‌های پایین به لیگ برتر ایران برنمی‌گردد.

جالب اینکه در همان ساعات اولیه قطعی شدن حضور گل‌محمدی، نام حسین ماهینی دیگر مدافع راست تیم هم از لیست خارج شد تا شایعه حضور رامین رضاییان پررنگ شود، اما مدیران باشگاه به دنبال عقد قرارداد با استوکس رفتند. سپس محمدحسن انصاری‌فرد در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد به خواسته گل‌محمدی، یک سهمیه از لیست بزرگسالان خالی ماند تا اگر در طول فصل بازیکنی مد نظر کادر فنی قرار گرفت، جذب تیم شود.

رامین در زمان مربیگری برانکو و در حالی که اوج دوران فوتبالش را سپری می‌کرد، مجبور به جدایی از پرسپولیس شد و حالا که به بازیکنی ملی‌پوش و باتجربه بین‌المللی تبدیل شده، برای بازگشت به جمع سرخپوشان باید منتظر بماند. این ادعای نزدیکان باشگاه است که می‌گویند رامین تا یک‌قدمی حضور در پرسپولیس پیش آمد، اما این بازیکن هرگز صحبت رسمی در این مورد نداشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها