کد خبر : 36773

پایان شادی گل معروف مربی استقلال با رفتن استراماچونی (عکس)

پایان شادی گل معروف مربی استقلال با رفتن استراماچونی (عکس)

مثل نیم فصل نخست همه آماده بودند با هر گل استقلال شاهد پرش های بلند مربی گلرها روی سر سرمربی جدید باشند.

به گزارش فرتاک نیوز، برای هر طرفدار استقلال دیدن شادی گل های عجیب بهزاد غلامپور روی سرو و کمر آندره آ استراماچونی به یک عادت ترک نشدنی تبدیل شده بود، صحنه هایی تکراری اما جذاب که نگرانی های زیادی نیز برای طرفداران مرد ایتالیایی نیمکت استقلال رقم زده بود که نکند این پرش روی کمر آسیب هایی برای استراماچونی در پی داشته باشد.

با رفتن کادر ایتالیایی و ورود کادر جدید بهزاد غلامپور تنها عضو از مربیانی بود که برای نیم فصل دوم هم ماندنی شد اما این ماندن با یک تغییر بزرگ از سوی گلر سابق و مربی این روزها رقم خورد چون دیگر خبری از شادی های عجیب و غریب روی سر و کمر سرمربی جدید از جانب غلامپور مشاهده نشد به خصوص در سه صحنه گل استقلالی ها مقابل الکویت.

تصاویر شکار شده از مربی گلرهای استقلال در هنگام گلزنی های دیاباته و وریاغفوری نشان می دهد بهزاد نه تنها جنبه احتیاط را در دستور کار قرار داده است بلکه در برخی لحظات دیگر در حال اندازه‌گیری عرض شانه های فرهاد مجیدی برای فرود بعد از پرش احتمالی در شادی گل است! اتفاقی که دیده نشد اما شاید او نتواند این عادت را ترک کند و در بازی های بعدی با از دست دادن کنترل خود بار دیگر پرش های معروف را به نمایش بگذارد به خصوص در بازی با الریان که جنبه مرگ و زندگی در آسیا را دارد.

2U4dyVqbuXoi

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها