کد خبر : 36719

برانکو بین علی دایی و قلعه نویی کدام را انتخاب کرد؟

برانکو بین علی دایی و قلعه نویی کدام را انتخاب کرد؟

سرمربی اسبق تیم ملی حاضر نشد از میان دایی و قلعه‌نویی گزینه مناسب هدایت این تیم را معرفی کند.

به گزارش جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس این روزها به تازگی هدایت عمان را بر عهده گرفته است. در خبرها آمده بود که او در خواست دیدار دوستانه با ایران را داده است ولی خودش این موضوع را تکذیب می‌کند.

* واقعاً درست است که پیشنهاد بازی با تیم ملی ایران را به فدراسیون فوتبال عمان ارائه داده‌اید؟

من از مطرح شدن چنین صحبت‌هایی خیلی تعجب می‌کنم چون تازه قراردادم را با فدراسیون عمان امضا کردم به‌همین دلیل طبیعی است که اصلاً صحبتی در رابطه با بازی با تیم‌های دیگر و دیدار با ایران یا بازی‌های تدارکاتی را مطرح نکرده باشم چون اولویت‌های مهم‌تری وجود دارند که باید ابتدا آنها را در نظر بگیرم.

* با عمان دنبال چه جایگاهی در آسیا هستید و دورنمای کارتان با تیم جدیدتان به چه مسائلی باز می‌گردد؟

من شناخت خیلی زیادی از بازیکنان عمان ندارم و در این رابطه مشغول آنالیز، جست‌وجو و به‌نوعی تحقیق هستم. فعلاً تازه به کرواسی رسیدم و یک ماه دیگر کارم را با تیم ملی عمان شروع می‌کنم به‌همین دلیل تا زمانی که بازیکنان تیم ملی و کیفیت کار آنها را نبینم و شرایط و بقیه مسائل را از نزدیک نبینم نمی‌توانم حرف خاصی در خصوص مسأله‌ای که گفتید مطرح کنم.

* مدیر فنی تیم ملی عمان حرفی با شما نزده؟

مدیرفنی تیم ملی عمان، فردی صربستانی است که سعی می‌کنم از او بیشترین کمک را بگیرم و بهترین مشاوره‌ها را داشته باشم تا با کمک او و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال عمان بتوانم اطلاعاتم را بیشتر و برنامه‌ریزی که در نظر دارم برای تیم ملی عمان انجام دهم، دقیق، کامل و جامع باشد.

* جدا از عمان پیشنهادات دیگری هم داشتید؟

بله، من از چند کشور آسیایی و تیم باشگاهی پیشنهادات خوبی داشتم اما رئیس فدراسیون عمان با من تماس گرفت و از من خواست که به‌عمان بروم. ایشان خیلی به‌من ابراز علاقه کردند و به من گفتند که منتظر حضورم در عمان هستند و از عشق و علاقه خودشان و مردم عمان برای حضورم در تیم ملی این کشور حرف زدند. وقتی همه مسائل را در نظر گرفتم به‌عشق و علاقه و انتظار رئیس فدراسیون فوتبال عمان که صادقانه و متواضعانه با من حرف زد با کمال میل پاسخ مثبت دادم و به پای میز مذاکره و امضای قرارداد رفتم.

* در مورد تیم ملی ایران و مربیگری تیم ملی کشورمان می‌خواستم نظرتان را بدانم، به‌نظرتان قلعه‌نویی بهتر است یا علی دایی یا گزینه‌ای خارجی را برای تیم ملی ایران ایده‌آل می‌دانید؟

قلعه‌نویی دوست من بوده و همیشه رابطه خوبی با ایشان داشتم. علی‌دایی هم بازیکنم در تیم ملی بوده، بازیکنی که مربی خوبی شده و جزو افتخارات فوتبال ایران و آسیاست اما من دوست ندارم در این مسأله دخالت کنم چون سرمربیگری تیم ملی ایران و انتخابش به عهده من نیست و تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش ایران هستند به‌همین دلیل صحبت من در این رابطه هیچ ضرورتی ندارد.

* در کرواسی به چه کاری در این یک ماه حضورتان می‌پردازید؟

کار که زیاد دارم اما شاید آکادمی‌ام در واراژدین بیشترین وقتم را بگیرد و کارهای دیگر که باید به آنها برسم و بالاخره کلی کار هست که باید به آنها رسیدگی کنم و البته در کنار خانواده باشم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها