کد خبر : 36635

مذاکره پنهان فدراسیون با گزینه خارجی و باز هم کارتون تام و جری (عکس)

مذاکره پنهان فدراسیون با گزینه خارجی و باز هم کارتون تام و جری (عکس)

جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی عنوان کرد که دی بیاسی آماده است به ایران بیاید.

به گزارش پارس فوتبال ، این روز ها که انتخاب سرمربی تیم ملی به یکی از دغدغه های فوتبال دوستان تبدیل شده است، جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار اسکای اسپورت که بسیاری از خبر هایش به حقیقت می پیوندد در توییتر خود اعلام کرد که دیبیاسی به نیمکت تیم‌ملی ایران نزدیک شده است.

دیباسی پیش از این یکی از گزینه های باشگاه استقلال برای جانشینی استراماچونی بود که میان باشگاه و او توافق حاصل نشد.

در مجموع گویا باید گفت فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید دوباره موش و گربه‌بازی می‌کند. البته طبیعی است آن‌ها بخواهند به دور از فضای رسانه انتخاب خود را انجام دهند ولی مکانیزم کار آن‌ها مثل قدیم است و شبیه خارجی‌ها نیست.

مثلاً تیم ملی کلمبیا که می‌خواست مربی انتخاب کند تا چند ماه چند گزینه را بررسی می‌کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور رسماً می‌گفتند چه کسانی گزینه هستند. همین اعلام خبر باعث می‌شد تا آن‌ها واکنش‌ها و بازخورد‌ها را بگیرند. در ایران، اما همه نامحرم هستند.

در ماجرای انتخاب ویلموتس، تاج و ساکت طوری رفتار می‌کردند که انگار هیچ‌کس در کشور نباید بفهمد با چه کسی مذاکره کرده‌اند.

شاید هم تصور می‌کردند کسی بخواهد این مربی را بدزدد!

در نهایت هم تمام مردم دیدند چه بلایی سر تیم ملی آمد. این بار هم فدراسیون به موش و گربه‌بازی ادامه می‌دهد. در یکی دو روز گذشته دایی به تیم ملی نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسید ولی عصر دیروز مطلع شدیم یکی، دو مسئول فدراسیون سفری پنهانی به خارج از کشور داشتند و با یکی، دو گزینه خارجی مذاکره کردند. دیشب هم یکی از مسئولان فدراسیون گفت:

«واقعاً تصمیمی نگرفته‌ایم و هنوز نیاز به زمان داریم.»

حالا هم‌که خبرنگار ایتالیایی افشاگری بزرگی انجام داده تا از غریبه ها بفهمیم‌گویا گزینه خارجی ، دی بیاسی ایتالیایی است.

حال باید صبر کرد و دید از میان علی دایی که اخیرا زمزمه های سرمربیگری او در تیم ملی به گوش می رسید و دیباسی، کدام یک هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده خواهند گرفت ؟

منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها