کد خبر : 36445

پیشنهاد اسپانیایی برای ستاره پرسپولیس

پیشنهاد اسپانیایی برای ستاره پرسپولیس

یک رسانه عراقی با باز نشر مصاحبه پارس فوتبال با مدیربرنامه های ستاره عراقی پرسپولیس ، اعلام کرد که بشار رسن از ۴ باشگاه مختلف پیشنهاد دارد و تنها چند روز دیگر به مسئولان پرسپولیس فرصت داده تا مشکلات مالی‌اش را حل کنند.

به گزارش پارس فوتبال ، دیروز خبرگزاری پارس فوتبال مصاحبه ای را با بهروز دژبد مدیربرنامه های بشار رسن انجام داد که طی آن بهروز دژبد مدعی شده بود تنها ۱۴ روز ( یعنی تا زمان‌پایان نقل و انتقالات بین المللی ) مهلت برای پرسپولیسی ها جهت پرداخت مطالبات بشار رسن وجود دارد وگرنه ستاره عراقی پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

اما پس از انتشار این خبر ، این مصاحبه در رسانه های عراقی هم بازتاب داشت.

رسانه الغد پرس با اشاره به  این خبر و اعلام‌ پیشنهادهای بین المللی  هافبک عراقی نوشت که بشار رسن در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته است.

این رسانه همانطور که در مصاحبه پارس فوتبال با دژبد خواندید ، اعلام کرد که بازیکن تیم ملی عراق چندین پیشنهاد از کشورهای ترکیه، اسپانیا، عربستان سعودی و امارات دارد.

در ادامه این مطلب دیگر بخش های مصاحبه دیروز پارس فوتبال نقل شده و آمده است :

این آخرین همکاری رسن با پرسپولیس به خاطر مشکلات پایان ناپذیری است که با مدیریت این باشگاه ایرانی دارد. وی تنها چند روز دیگر به مسئولان فرصت داده و اگر درخواست‌های مالی‌اش محقق نشود، از این تیم جدا خواهد شد و با یکی از ۴ باشگاه اشاره شده قرارداد امضا خواهد کرد.

گفتنی است،  بشار رسن این روزها در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارد.

وی چندی پیش نیز در گفت‌و‌گو با رسانه عراقی فیفا اسپرت هم اعلام کرد با وجود پیشنهاد از ۲ باشگاه الشرطه و نیروی هوایی عراق، به تمرینات پرسپولیس باز می گردد .

اختصاصی پارس فوتبال

یک رسانه عراقی اعلام کرد که بشار رسن از ۴ باشگاه مختلف پیشنهاد دارد و ۱۰ روز به مسئولان پرسپولیس فرصت داده تا مشکلات مالی‌اش را حل کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها