کد خبر : 3641

سامانه نماد در دسترس همه معلمان ، خانواده‌ها و دانش‌آموزان قرار دارد

سامانه نماد در دسترس همه معلمان ، خانواده‌ها و دانش‌آموزان قرار دارد

مدیر سامانه طرح نماداز ارائه خدمات مداخله‌ای خارج از مدرسه، ارجاع خدمات تخصصی به مراکز مختلف و پیگیری و مراقبت به‌عنوان خدمات این سامانه خبر داد.

مدیر سامانه طرح نماد در آئین رونمایی طرح توانمندسازی روانی اجتماعی دانش‌آموزان، والدین و کارکنان و نسخه ارتقا یافته سامانه جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان (نماد)، درباره این طرح گفت: «سامانه نماد در آدرس namad.medu.ir در دسترس همه معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان است. در این سامانه پرسش‌نامه‌های مختلف، نشانه‌های رفتاری، گزارش موارد اورژانسی، آزمون‌های استعدادیابی به عنوان ابزار کمکی برتی مشاور، نیمرخ دانش‌آموزی، اطلاعات شخصی و فردی، تحصیلی، دستاوردها و ابتکارات، دوره‌های مختلف و پژوهش‌های دانش‌آموز وجود دارد.»

امین جلالی افزود: «همه اینها دست‌مایه‌ای است تا مشاور بتواند درست تصمیم بگیرد. مواردی در مدرسه مرتفع می‌شوند و مواردی هم که اورژانسی هستند به مجامع مشاوره‌ای ارجاع داده می‌شود.»

او گفت: «همچنین این سامانه دارای یک پنل ارتباطی بین خانواده‌ها و اولیا است. در این سامانه محتواهای آموزشی برای دانش‌آموزان و همینطور والدین در نظر گرفته شده است.»

مدیر سامانه طرح نماد ادامه داد: «ارائه خدمات مداخله‌ای خارج از مدرسه، ارجاع خدمات تخصصی به مراکز مختلف و پیگیری و مراقبت از دیگر خدمات سامانه است. این سامانه یک اپلیکیشن همراه برای همه کسانی که قرار است در طرح نماد مشارکت داشته باشند در نظر گرفته شده است.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها