کد خبر : 36276

بخت به هافبک پرسپولیس رو می کند؟

بخت به هافبک پرسپولیس رو می کند؟

کامیابی‌نیا امیدوار است که بهترین هدیه تولد خود را از سرمربی‌اش یحیی گل‌محمدی بگیرد و به ترکیب اصلی بازگردد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی نیم فصل دوم را آغاز خواهد کرد که در بازی نخست مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ یعنی تراکتور قرار خواهد گرفت. تیمی پرستاره که عناصر خوش تکنیک و بازی‌سازی را در خط میانی دارد. هرچند که این بازی فارغ از نتیجه و بازیکنان داخل زمین، جذابیت زیادی برای هواداران و حساسیت فوق‌العاده‌ای برای گل محمدی دارد.

او به هیچ عنوان نمی‌خواهد به تیمی که از آن اخراج شد، ببازد و در روزهای آینده نیز تمام تلاشش را خواهد کرد تا تیمی آماده را روانه میدان کند. تیمی آماده که احتمالا ۱۱ ستاره را در خود جای خواهد داد.

یکی از بازیکنانی که انتظار می‌رود در مقابل تراکتور فیکس باشد، کمال کامیابی‌نیاست. او در نیم فصل اول اغلب نیمکت نشین و سکونشین بود اما حالا که بهبود یافته، با انگیزه بالا در تمرین حاضر است و کاندیدای نخست پست هافبک دفاعی به شمار می‌رود.

او روز گذشته اولین تمرین با یحیی گل محمدی را در روز تولد خود سپری کرد و امیدوار است بهترین هدیه تولد خود را از سرمربی اش بگیرد. هدیه ای که قرارگیری در ترکیب اصلی در پنج فینال نخست نیم فصل است. مسابقاتی که ممکن است باعث اوج گیری دوباره کمال و بازگشت او به تیم ملی هم بشود. 

کامیابی نیا که سابقه زدن دو گل پیروزی بخش به تراکتور را دارد، حالا تجربه بیشتری به دست آورده اما آن‌چه که او را از دیگر بازیکنان متمایز می‌سازد، همین انگیزه ویژه برای خودنمایی و بازگشت به زمین است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها