کد خبر : 36201

پرونده آن فایل صوتی، مظلومی و مجیدی دوباره باز شد

پرونده آن فایل صوتی، مظلومی و مجیدی دوباره باز شد

استقلالی‌ها در داخل باشگاه تأکید می‌کردند انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال حاشیه‌ساز و دردسرآفرین تلقی می‌شود و باید قید آن را زد.

به گزارش خبرورزشی، پرویز مظلومی هم یکی از گزینه‌های سرپرستی استقلال بود. چهره‌ای که نامش در ابتدای حضور آندره‌آ استراماچونی هم مطرح شد، ولی در نهایت جواد زرینچه سرپرستی استقلال را بر عهده گرفت. مظلومی چند روز قبل هم یکی از گزینه‌های سرپرستی بود، ولی در داخل باشگاه استقلال چند مخالف جدی داشت و بالاخره قافیه را به سعید رمضانی باخت.

مخالفان سرپرستی مظلومی تأکید داشتند (و دارند) هیچ مشکلی با شخص پرویز مظلومی ندارند، اما به دو دلیل نمی‌خواهند او سرپرست شود؛ دلیل اول این که رابطه او با مجیدی بابت ماجرای افشای فایل صوتی چند ماه قبل می‌تواند همچنان سرد باشد و دلیل دوم هم به نتایج استقلال باز می‌گردد.

برخی از مسئولان باشگاه در جمع‌های دوستانه و جلساتی که برای انتخاب سرپرست برگزار می‌شد، به این مسئله اشاره می‌کردند که اگر تیم با مجیدی نتایج خوبی نگیرد، قطعاً اولین شایعه‌ای که مطرح می‌شود و مثل بختک روی فرهاد خواهد افتاد، کنار گذاشتن او و جانشینی پرویز مظلومی است، چون هم کار فنی کرده و هم به واسطه سرپرست بودن، کاملاً با جو تیم آشناست؛ روی همین اصل استقلالی‌ها در داخل باشگاه (البته بعضی از آنها) تأکید می‌کردند انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال حاشیه‌ساز و دردسرآفرین تلقی می‌شود و باید قید آن را زد. در نهایت هم مظلومی سرپرست آبی‌پوشان نشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها