کد خبر : 36074

افشاگری مالک شهرخودرو در مورد نحوه انتقال یحیی به پرسپولیس

افشاگری مالک شهرخودرو در مورد نحوه انتقال یحیی به پرسپولیس

مالک باشگاه شهرخودرو اظهارات مدیرعامل پرسپولیس را رد و اعلام کرد فشار زیادی برای صدور رضایت‌نامه گل‌محمدی روی آنها بوده است.

به گزارش ورزش سه، فرهاد حمیداوی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره صحبت‌های محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون انتقال یحیی گل‌محمدی ابراز کرد: متاسفانه در پرواز بودم و وقتی رسیدم، مدیر رسانه‌ای باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند آقای انصاری‌فرد مهمان برنامه شما بوده و گفتند دو جلسه با ایشان داشتیم ولی واقعیت این است که ما با ایشان سه جلسه را برگزار کردیم.

او ادامه داد: اینکه امروز روز شلوغی بوده، درست نیست و ما سه روز شلوغ داشتیم. در ۷۲ ساعت اخیر بنده فقط سه ساعت خوابیدم.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره بیانیه‌ای که دادند و عنوان کردند برای صدور رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی مجبور به این کار شدند، اظهار کرد: بنده متوجه شدم که آقای انصاری‌فرد گفتند فشاری روی باشگاه شهرخودرو نبوده است. ایشان با درایت گفتند فشاری از جانب شخص ایشان نبوده است. بله، صحت دارد، از جانب شخص آقای انصاری‌فرد نبوده ولی اگر فشاری نبوده، وقتی یک سازمان خصوصی باشگاه‌داری و ۵۰-۴۰ میلیارد تومان برای یک تیم آسیایی هزینه می‌کند، با یک، دو یا سه میلیارد تومان پرداخت رضایت‌نامه سرمربی‌اش که سرمایه مملکت است، به این شکل موافقت می‌کند و از این اتفاق به راحتی می‌گذرد؟

حمیداوی تصریح کرد: متاسفانه آقای انصاری‌فرد در یک سایت مصاحبه‌ای کردند و گفتند شهرخودرویی‌ها بیزینیس کردند؛ بله ما بنابر درخواست سرمربی وقت خود، ۷-۶ بازیکن را از دست دادیم و به این شکل بیزینس کردیم!

او درباره نقل و انتقالات شهرخودرو گفت: یک بازیکن اوکراینی جذب کردیم و امروز سه‌شنبه به‌عنوان سهمیه فیفا به تیم اضافه می‌شود. مبلغ قرارداد او نیز ۳۰۰ هزار دلار است و باید بگوییم که همه این نقل و انتقالات با تفکرات سرمربی وقت ما بوده است.

مالک باشگاه شهرخودرو یادآور شد: اگر به پرسپولیس مثلا مبلغ میلیاردی گفتیم، یک سنگ بزرگ گذاشتیم که عملا پرسپولیس از این انتقال بگذرد ولی عملا نگذشت و از طرف دیگر، فشارها بیشتر و بیشتر شد.

حمیداوی عنوان کرد: خودتان می‌دانید که من نمی‌توانم بگویم چه عزیزی این کار را کرده ولی اگر فشار روی باشگاه ما نبود، چرا باید این انتقا رخ می‌داد و باشگاهی که ۵۰ میلیارد هزینه کرده، بخاطر مثلا یک میلیارد، سرمربی و سرمایه مملکت خود را از دست بدهد و ضرر کند؟

او اضافه کرد: امروز سه‌شنبه باید سرمربی خود را معرفی کنیم چون جمعه با شاهین شهرداری بوشهر و چهار روز پس از آن، در آسیا بازی داریم؛ جمع کردن این اتفاقات بسیار بسیار سخت است.

مالک باشگاه شهرخودرو خطاب به هواداران این تیم گفت: به یاران دوازدهم تیممان سلام می‌کنم و می‌گویم با اتحاد ادامه راه را می‌رویم. قول می‌دهم به‌عنوان یکی از مدیران فوتبالی این مملکت که سبقه ملی دارد، پرچم خراسان کبیر که به اهتزاز درآمده، برافراشته خواهد ماند. با نتایج خوب ثابت می‌کنیم که اتفاقات در زمین چمن می‌افتد.

حمیداوی با بیان اینکه هنوز هم رابطه خوبی با آقای گل‌محمدی داریم، اظهار کرد: من هم تایید می‌کنم که آقای انصاری‌فرد زنگی نزده است. ایشان زنگ نزده و فقط سه بار به دفتر ما آمدند. سنگ گذاشتیم تا این انتقال رخ ندهد، اما فشار خیلی قوی روی ما بود وگرنه باشگاه ما نباید روز دوشنبه بدون سرمربی می‌شد. سنگ بزرگی گذاشتیم ولی مبلغ رضایت‌نامه را پرداخت کردند.(مالک باشگاه شهرخودرو در این لحظه رقم دقیق صدور رضایت‌نامه را اعلام نکرد)

او ادامه داد: برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوار هستم برای مردم خوب ایران اتفاقات خوبی بیفتد.

مالک باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: همه نفرات مورد نیاز یحیی گل‌محمدی را جذب کردیم. طی امروز(سه‌شنبه) یا فردا مهاجم اوکراینی هم به جمع ما اضافه می‌شود و تیم تکمیل خواهد شد.

حمیداوی عنوان کرد: دوست ندارم به تمام موارد اشاره کنم ولی ما نماینده ایران هستیم و قرار است پرچم ایران را در رقابت‌های بین‌المللی بالا ببریم. ما انتظار داشتیم وقتی باشگاه‌های دولتی و عملا تحت حمایت دولت، خیلی راحت می‌توانند یک سری کارها را انجام دهند و الحمدلله هوادار دارند، از باشگاه شهرخودرو و تنها نماینده خراسان هم بیشتر حمایت می‌کردند.

او با تاکید بر اینکه ما در شرایط اجبار، راهی غیر از صدور رضایت‌نامه گل‌محمدی را نداشتیم، گفت: جلسه آخر هیأت مدیره باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود و آقایان منصوریان، سرآسیایی و یک گزینه پرتغالی نفرات مدنظر ما هستند.

مالک باشگاه شهرخودرو اضافه کرد: حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ امروز سه‌شنبه کنفرانس خبری داریم و سرمربی جدیدمان را اعلام می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها