کد خبر : 36062

کاپیتان وفادار و متعصب پرسپولیس جدا شد

کاپیتان وفادار و متعصب پرسپولیس جدا شد

بازیکن وفادار و کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس، امروز با حضور در باشگاه و پس از جلسه ای با مدیر عامل به صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شد. وی در این جلسه از سوی محمد حسن انصاریفرد مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

به گزارش سایت پرسپولیس، حسین ماهینی کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس و یکی از بازیکنان متعصب و پرتلاش این تیم پس از سال‌ها حضور در جمع سرخپوشان دوشنبه شب و پس از دیدار با محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه، در نهایت قرارداد خود را به صورت توافقی فسخ کرد.

ماهینی که از بازیکنان متعصب پرسپولیس در سال‌های اخیر بود توانست با این تیم قهرمانی‌های متعددی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام به دست بیاورد تا نام خود را در زمره پر افتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قرار دهد.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس پس از سال‌ها افتخارآفرینی در جمع سرخپوشان و رسیدن به نایب قهرمانی آسیا در نهایت ۲۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با فسخ قرارداد از پرسپولیس جدا شد.

این توافق در پی جلسه‌ای بین مدیرعامل باشگاه و او صورت گرفت.

محمد حسن انصاریفرد در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های این بازیکن، خطاب به وی گفت: برای تیم های بزرگ و ریشه دار چون پرسپولیس، بازیکنانی که به معنای واقعی ارزش پیراهن را بدانند و این مساله را به بازیکنان جوان تر منتقل کنند ارزش بسیاری دارند.

مدیرعامل سرخپوشان، وفاداری، فداکاری، تعصب و پرهیز از حواشی را از دیگر ویژگی های این بازیکن توصیف کرد.

گفتنی است؛ حسین ماهینی در تابستان سال ۱۳۹۱ به پرسپولیس ملحق شد. وی همواره جزو اولین بازیکنانی بود که قرارداد خود را تمدید می کرد و امشب در ۳۳ سالگی از جمع سرخپوشان ایران خداحافظی کرد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن پرتلاش و متعصب در ادامه راه آرزوی بهترین‌ها را دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها