کد خبر : 36036

شاه ماهی نقل و انتقالات چگونه از دست استقلال لیز خورد؟

شاه ماهی نقل و انتقالات چگونه از دست استقلال لیز خورد؟

در شرایطی که استقلالی‌ها در بوق و کرنا کردند پاتوسی را می‌خواهند و با او قرارداد خواهند بست، فولاد خوزستان بی‌صدا و آرام با این بازیکن مذاکره و توافق کرد.

به گزارش خبرورزشی، آیاندا پاتوسی قرار بود شاه‌ماهی استقلال و فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات باشد، اما درست در روزی که همه فکر می‌کردند آبی‌پوش شود، سر از فولاد خوزستان درآورد. در شرایطی که استقلالی‌ها در بوق و کرنا کردند پاتوسی را می‌خواهند و با او قرارداد خواهند بست، فولاد خوزستان بی‌صدا و آرام با این بازیکن مذاکره و توافق کرد. اینکه چقدر رقم قرارداد اوست هنوز مشخص نیست ولی استقلالی‌ها می‌گویند فولاد پیشنهاد بالاتر داد و او را خرید.

پاتوسی ظاهراً به خاطر اتفاقاتی که در تابستان امسال افتاد از دست استقلالی‌ها شاکی بود و اصلاً قصد نداشت به این باشگاه ملحق شود. این بازیکن در روند مذاکرات و در نهایت پس از توافق با فولاد به مسئولان این باشگاه گفت:

«اصلاً بحثی برای حضورم در استقلال نیست. نرفتم به آنجا، چون بدقول هستند.» پاتوسی تمایل داشت به باشگاهی ملحق شود که روی حساب و کتاب پولش را بگیرد. فولاد هم در همان ابتدا بخشی از پول قرارداد پاتوسی را داد و سپس اعلام کرد در زمان مقرر دستمزدش را به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها