کد خبر : 36017

پرسپولیس نبرد نقل و انتقالاتی را شبانه برد

پرسپولیس نبرد نقل و انتقالاتی را شبانه برد

مدیرعامل فولاد با قبول شکست از رقیب تهرانی در جنگ نقل و انتقالات، مدعی شد با از دست دادن مهاجم نیجریه ای کنار آمده است.

 به گزارش ورزش سه، سعید آذری بعد از حضور شبانه کریستین اوساگونا در تهران و ثبت قرارداد با پرسپولیس درباره این اتفاق گفت:« باید قبول کنیم که پرسپولیس این بازیکن را از دست ما در آورد. شاید پیشنهاد بهتری داد شاید هم خود اوساگونا تمایل داشت در آن تیم بازی کند. ما مشکلی با این ماجرا نداریم و برای این بازیکن ارزوی موفقیت می کنیم و به پرسپولیس تبریک می گویم».

او ادامه داد:« ما مثل برخی تیم های نیستیم که بعد از شکست در یک مورد نقل و انتقالاتی جار و جنجال باشیم. باید بپذیریم که پرسپولیس به هر نحوی این بازیکن را جذب کرد و ما باید مثل جنتلمن ها با این موضوع کنار بیاییم. در مساله پاتوسی هم ما توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و برنده جنگ با استقلال شدیم . به هر حال مساله نقل و انتقال هم مثل فوتبال برنده و بازنده دارد».

مدیرعامل فولاد در خصوص ابهام پزشکی مهاجم نیجریه ای اصریح کرد:« من وسواس های خاص خودم را دارم. مساله پزشکی اوساگونا که دیروز به آن اشاره کردم مانع از بازی کردن او نمی شود و این بازیکن می تواند در خدمت پرسپولیس باشد و کارش را انجام بدهد. معیار من در خصوص مسائل پزشکی متفاوت است . تردیدی که من وارد کردم مشکلی ایجاد نمی کند».

آذری در پایان گفت:« بازیکن برده کسی نیست. او اگر چه در تمرینات ما شرکت نکرد اما شرایط را سنجید و با پرسپولیس مقایسه کرد و تصمیم به رفتن به تهران گرفت تا برای این تیم بازی کند که ما به تصمیم او احترام می گذاریم».

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها