کد خبر : 36008

پرسپولیس می تواند یحیی را از روی نیمکت شهرخودرو بلند کند؟

پرسپولیس می تواند یحیی را از روی نیمکت شهرخودرو بلند کند؟

تماس‌های زیادی برای رضایتنامه یحیی گل‌محمدی متوجه مالک شهرخودرو خراسان شده است تا وی در نهایت رضایت به جدایی سرمربی تیمش دهد.

به گزارش ورزش سه، در حالیکه پس از تلاش مسئولان پرسپولیس تا این لحظه هنوز موافقت باشگاه شهرخودرو خراسان برای جدایی یحیی گل‌محمدی صادر نشده، وساطت‌های زیادی برای جدایی او از شهرخودرو متوجه مسئولان این باشگاه شده است.

حمیداوی که تیمش را با نظر یحیی گل‌محمدی برای اولین حضور در آسیا بسته دیروز مستمع درخواست‌هایی از مسئولان تراز اول ورزشی، سیاسی و اقتصادی شده که به نظر می‌رسد روال گذشته او در حفظ یحیی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. حضور شهرخودرو در آسیا و فشار چندین باره و احتمالا چراغ سبز یحیی به پرسپولیس باعث چالشی بزرگ شده و به احتمال بالای ۹۰ درصد امشب رضایتنامه یحیی از سوی مالک مستاصل باشگاه شهرخودرو صادر خواهد شد، چون در این شرایط یحیی یا باید برود یا باید برود!

جالب توجه اینکه شهرخودرو خراسان سنگ بزرگی به نام مبلغ بالای رضایتنامه نیز گذاشته تا شاید به لحاظ مالی مانع از این انتقال شود، اما به نظر راه دیگری برای مالک شهرخودرویی‌ها که ابتدای فصل مقابل پرسپولیس و تیم‌ملی امید سرمربی‌اش را حفظ کرده، باقی نمانده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها