کد خبر : 35991

بشار هم رفتنی شد؟

بشار هم رفتنی شد؟

بشار رسن به پرسپولیسی ها اولتیماتوم داده است .

به گزارش پارس فوتبال ، پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در اسفناک‌ترین وضعیت چند سال اخیر خود قرار گرفته و با وجود اینکه کمتر از ۳ روز تا پایان فصل نقل‌وانتقالات باقی مانده، نه وضعیت سرمربی این تیم مشخص شده، نه خبری از جذب بازیکن جدید در پست هافبک و مهاجم است و نه بازیکنان داخلی و خارجی دل خوشی از شرایط باشگاه و پرداختی‌ها دارند .

اینها درحالی اتفاق افتاده که رقیبان سرسخت سرخ‌ها مدتی است کار خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند و در بازار نقل‌وانتقالات هم توانسته‌اند بخشی از خواسته‌هایشان را با جذب نفرات داخلی و خارجی برآورده کنند .

حتی استقلال که در بحرانی عجیب گرفتار بود هم با سرعت به دنبال جبران زمانی است که طی چند هفته اخیر از دست داده است.

اما مهم‌ترین دغدغه هواداران سرخ بعد از وضعیت کادرفنی تیم‌شان، به مشکلات بشار رسن مربوط می‌شود. بشار رسن که توانسته جای خود را در دل هواداران تیمش باز کند، به دلیل مشکلات دریافت حق و حقوقش هنوز به ایران برنگشته و چند بار هم با انتشار پست‌هایی، این شک و شبهه را به وجود آورده که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

طلب رسن از پرسپولیس چقدر است؟

موضوعی که باشگاه بر آن پافشاری می‌کند این است که رسن بابت طلبی که از فصل قبل دارد و باقی‌مانده قرارداد امسالش تا نیم‌فصل رقمی حدود ۳۲۰ هزار دلار طلبکار است که البته در این مبلغ پاداش پیروزی‌های این بازیکن عراقی لحاظ نشده و قطعا با محاسبه آن، رقمی بیش از مبلغ فوق باید به رسن پرداخت شود.

با یک ضرب و تقسیم، خیلی‌راحت می‌توان متوجه شد که پرسپولیس برای برگرداندن رسن باید رقمی بیش از ۴ میلیارد تومان پرداخت کند که با توجه به شرایط موجود، مبلغ کمی برای مدیران پرسپولیس نیست.

وقتی ستاره عراقی به نفع رادو کنار کشید

بعد از پایان بازی‌های نیم‌فصل و پیش از اینکه بشار ایران را ترک کند، باشگاه قصد داشت بخشی از طلب این بازیکن و رادوشویچ را پرداخت کند که البته این بازیکن عراقی به باشگاه اعلام کرد با توجه به آغاز سال نو میلادی و سفر دروازه‌بان کروات پرسپولیس با خانواده‌اش به کرواسی، این مبلغ را به بوژیدار بدهند و پول او را هم به صورت تمام و کمال پیش از شروع تمرینات پرداخت کنند که البته هنوز این اتفاق از سوی باشگاه رخ نداده است.

بشار چه زمانی به ایران می‌آید؟

هرچند این بازیکن چند پست در اینستاگرام خود منتشر کرد که خیلی‌ها تصورشان بر این بود او قصد ندارد به پرسپولیس برگردد و این شایعه به وجود آمد که رسن از سرخ‌ها خداحافظی کرده، اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود که وی قصد ترک پرسپولیس را در این شرایط ندارد و با توجه به محبوبیتی که بین هواداران دارد، باز هم صبر می‌کند مشکلاتش از سوی باشگاه برطرف شود.

البته او به تماس‌هایی که از سوی باشگاه برای بازگشت به ایران و شروع تمریناتش با پرسپولیس بوده، جواب منفی داده و رسما اعلام کرده تا طلبش را نگیرد، حاضر نیست به تمرینات برگردد تا با این کار باشگاه را برای پرداخت پولش تحت‌فشار قرار دهد.

پرسپولیس چه زمانی پول را واریز می‌کند؟

شنیده می‌شود با تلاش‌هایی که محمدحسن انصاری‌فرد داشته، پول قابل‌توجهی به خزانه باشگاه واریز شده و او به دنبال رتق و فتق امور مربوط به تیم است. البته در شرایط فعلی اولویت مدیرعامل پرسپولیس برآورده کردن خواسته‌های گابریل کالدرون و بازگرداندن او به پرسپولیس است ولی موضوع بشار رسن که یکی از خط‌قرمزهای هواداران سرخ است، در دستور کار باشگاه قرار گرفته و آن‌طور که از افراد باشگاه شنیده می‌شود، قرار است طی روزهای آتی پول به حساب رسن واریز شود، اما مشخص نیست تمام طلب او پرداخت می‌شود یا بخشی از آن!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها