کد خبر : 35986

ناز آقای کالدرون 30 میلیارد خرج داشت!

ناز آقای کالدرون 30 میلیارد خرج داشت!

یک مقام آگاه در پرسپولیس اعلام کرد : کالدرون درخواست‌هایی از باشگاه داشته که تقریباً نشدنی است ، آن هم در حالی که باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با مشکلات عدیده مالی مواجه شده و حساب باشگاه خالی خالی است!

به گزارش خبر ورزشی ، گابریل کالدرون در آخرین نشست مطبوعاتی پیش از ترک تهران و پس از بازی با نساجی مازندران این حرف‌ها را بر زبان آورد و تا همین امروز هم روی آن ایستاده است :

«ما یک تیم خوب داریم که دو بازیکن می‌خواهد، اما من به حمایت باشگاه نیاز دارم. شش ماه با من صحبت کردند و فقط گفتند ان‌شا‌ءالله فردا، اما در موبایل مسائلی می‌بینیم و می‌شنویم که حقیقت ندارد. من احمق نیستم! شما رزومه من به‌عنوان بازیکن و مربی را می‌بینید و من احمق نیستم. ولی من عاشق این مردم و تیم شدم، اما دروغ را تحمل نمی‌کنم. در این مدت با کاپیتان در ارتباط خواهم بود و امیدوارم طلب سال گذشته بازیکنان پرداخت شود. من همین‌جا می‌گویم بازیکن خارجی نمی‌خواهم و مسئولیت آن را می‌پذیرم. همان پول را به بازیکنان داخلی من بدهید. دو بازیکن ایرانی بیاورید و مطمئن باشید در صورت حمایت باشگاه پرسپولیس می‌توانیم رقابت کنیم، اما دیگر دروغ تمام شود. من می‌خواهم به من احترام بگذارند. شش ماه احترام نگذاشتند. دروغ می‌گویند! من به بازیکنان و هواداران احترام گذاشته‌ام و با جان و دل کار کرده‌ام، اما فقط بی‌احترامی دیده‌ام. من در مورد پول صحبت نمی‌کنم و فقط از احترام می‌گویم.»

بر اساس گفته های کالدرون‌ ، مهم‌ترین شرط سرمربی آرژانتینی پرداخت مطالبات فصل گذشته و امسال بازیکنان و تسویه‌حساب با خودش و دستیارانش تا نیم‌فصل بوده است.

دیروز یکی از دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به ما خبر داد برآورده کردن خواسته‌های مالی گابریل کالدرون رقمی حدود ۳۰ میلیارد تومان بودجه لازم داشته و دارد ، آن هم‌در شرایطی که باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با مشکلات عدیده مالی مواجه شده و حساب باشگاه خالی خالی است!

از طرفی شنیده می‌شود مبالغی نیز در گذشته از اسپانسر دریافت و هزینه شده است. بنابراین تأمین ۳۰ میلیارد تومان در این مقطع کوتاه و تعطیلات نیم‌فصل امری محال به نظر می‌رسد.

در جلسه خصوصی اخیر محمدحسن انصاری‌فرد با سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی این بحث مطالبات پارسال مطرح شده و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز از باتجربه‌های تیم مهلت گرفته است.

البته گابریل کالدرون برخلاف شاگردانش هیچ مهلتی به باشگاه پرسپولیس نداد و یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد. دستیاران مرد آرژانتینی نیز وسایل خود را جمع کرده و تهران را ترک کردند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها