کد خبر : 35983

دو بمب نقل و انتقالاتی در آستانه انفجار برای پرسپولیس

دو بمب نقل و انتقالاتی در آستانه انفجار برای پرسپولیس

پرسپولیسی ها این روز ها هر لحظه به جذب ستاره های مورد نظر خود در بازار نقل و انتقالات نزدیک تر می شوند. از آل کثیر گرفته تا استکوس .. باید منتظر ماند و دید پس از منتفی شدن حضور کالدرون خبر های خوبی در انتظار هواداران خواهد بود؟

به گزارش پارس فوتبال ، باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی را با عیسی آل‌کثیر و باشگاه صنعت نفت آبادان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن امروز انتقالش به پرسپولیس را نهایی خواهد کرد.

بر اساس ادعای تسنیم مشکلات پیش روی انتقال برطرف شده و پرسپولیسی ها توانسته اند رضایت باشگاه صنعت نفت را برای این انتقال جلب کنند.

همچنین خبرگزاری ها مدعی شده اند که حضور آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق تیم تراکتور در پرسپولیس قطعی شده است و  طرفین به توافق نهایی نیز رسیده‌اند.

این در حالیست که باشگاه تراکتور تبریز که فصل گذشته به دلیل عدم بازگشت استوکس به تمرینات به فیفا شکایت کرده است، نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه پرسپولیس ارسال و تأکید کرده است این بازیکن حق امضای قرارداد با هیچ تیمی را ندارد.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور با اعلام این خبر اظهار داشت:

اگر مدیر دلسوزی در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد، باید ابتدا با باشگاه تراکتور مذاکره کند و پس از جلب رضایت این باشگاه با استوکس قرارداد ببندد. شکایت ما از این بازیکن در فیفا در حال رسیدگی است و به زودی هم حکم آن اعلام خواهد شد.

گفتنی است ،  آنتونی استوکس فصل گذشته در حالی که با باشگاه تراکتور قراردادی چهار ساله داشت، به یک‌باره تمرینات این تیم را ترک کرد و دیگر به تبریز بازنگشت.

با توجه به آنچه شرحش رفت ، حالا باید منتظر ماند و دید بر اساس ادعای خبرگزاری ها دو بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس منفجر می شود ؟!

پی نوشت: دقایقی پیش ، خبرگزاری مهر خبر از احتمال انتقال یک ستاره آفریقایی را به پرسپولیس داد !

در این خبر آمده است :

کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای در آستانه عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

باشگاه پرسپولیس پس از اتمام همکاری خود با گابریل کالدرون سراغ گزینه های مد نظر مدیریت باشگاه برای اضافه شدن به لیست بازیکنان این تیم رفته است.

سرخپوشان پایتخت که هنوز تکلیف سرمربی خود را بطور قطعی مشخص نکرده اند به توافقات نهایی با کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای رسیده اند.مهاجم نیجریه ای «ججو یونایتد» کره جنوبی که نیم فصل دوم گذشته در تیم ذوب آهن ایران حضور داشت هم اکنون در تمرینات فولاد خوزستان شرکت کرده است اما باشگاه پرسپولیس به توافقات کامل با این بازیکن رسیده است و اگر مشکلی پیش نیاید وی قرارداد خود را بطور رسمی در تهران امضا می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها