کد خبر : 35961

خواسته عجیب کالدرون از پرسپولیس مشخص شد

خواسته عجیب کالدرون از پرسپولیس مشخص شد

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای ادامه همکاری با باشگاه، خواهان خروج محمدحسن انصاری فرد شده است.

به گزارش ورزش سه، ماجراهای کالدرون و باشگاه پرسپولیس مسئله چندان عجیبی برای اهالی فوتبال در ایران به شمار نمی رود، چرا که با مرور اتفاقاتی که پیرامون باشگاه استقلال طی هفته های اخیر رخ داد، می توانیم گمانه زنی های در رابطه با شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس هم داشته باشیم.

شب گذشته پس از هفته ها که هواداران پرسپولیس در انتظار شنیدن خبر نهایی در مورد سرنوشت تیمشان در ادامه فصل بودند، باشگاه پرسپولیس ساعت 2 بامداد به صورت رسمی اعلام کرد که امکان ادامه همکاری با گابریل کالدرون وجود ندارد.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، سرمربی آرژانتینی در صفحه اینستاگرام خود به موضع مدیران باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و تاکید کرده آنها تمام تلاششان را به کار گرفته بودند تا او دیگر در ایران نماند.

حالا روزنامه گل ادعا کرده، کالدرون در آخرین ایمیلی که به باشگاه ارسال کرده، لیستی بلند بالا برای مدیران پرسپولیس تهیه کرده و یکی از آن شروط هم، نبودن محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس بوده است.

مرور اتفاقاتی که پیرامون باشگاه پرسپولیس در حال رخ دادن است، علاقمندان فوتبال را به شکل عجیبی به یاد اتفاقاتی می اندازد که چند هفته پیش، باشگاه استقلال با آن دست به گریبان بود !

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها