کد خبر : 35945

4 گزینه استقلال برای جانشینی میلیچ

4 گزینه استقلال برای جانشینی میلیچ

رفتن میلیچ از استقلال، دردسر تازه‌ای برای انتخاب جانشین او آغاز خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، میلیچ در نامه‌ای به استقلال، اعلام کرده بخاطر مشکلات خانوادگی به ایران برنمی‌گردد و این تیم،‌ باید دنبال مدافع تازه‌ای باشد.

گزینه اول استقلال، بازگرداندن میلیچ است و بازیکنان و مسئولان باشگاه، به او اطمینان داده‌اند همه چیز برای بازگشتش فراهم خواهد بود. با این حال، تجربه استراما باعث شد آن‌ها خیلی منتظر میلیچ نمانند و از حالا، سراغ گزینه‌های جانشین بروند. گزینه‌هایی که جذاب‌شان در نقل و انتقالات زمستانی، کار راحتی نیست.

سعید آقایی

مشهورترین گزینه استقلال برای جانشینی میلیچ، سعید آقایی است. آقایی بازیکنی کلیدی برای سپاهان محسوب می‌شود و نیم فصل اول، 10 بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت و دو پاس گل داد. بعید است سپاهانی‌ها اجازه خروج آقایی، آن هم به مقصد یکی دیگر از تیم‌های مدعی قهرمانی را صادر کنند. با این حال استقلال امیدوار است خرید مهدی ترکمان از پارس جنوبی، باعث شود سپاهان تصمیم به فروش آقایی بگیرد. مدافع چپ سپاهان هم نیم فصل دوم، رقیب سرسختی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت و شاید، بدش نیاید سراغ یک تیم جدید برای آینده‌اش برود.

عقیل کعبی

درخشش صنعت نفت در نیم فصل اول، باعث شده تیم‌های زیادی سراغ ستاره‌های این تیم بروند. عقیل کعبی، یکی از این بازیکنان است. مدافع چپ صنعت نفت در هر 16 بازی برای تیم اسکوچیچ به میدان رفته و یکی از بازیکنان کلیدی تیم او محسوب می‌شود. کعبی هم مثل آل کثیر، می‌خواهد از این فرصت برای رفتن به یک تیم بزرگ استفاده کند اما صنعت نفت، تا امروز اجازه نداده هیچکدام از ستاره‌های این تیم جدا شوند. بازیکنان این تیم بند فسخی هم ندارند و تنها راه خرید کعبی، توافق با باشگاه است. موضوعی که او را از استقلال دور می‌کند.

آرمین سهرابیان

یکی از اولین نام‌های لیست مجیدی، بعد بازگشت به استقلال بود. سهرابیان فصل پیش، زیر نظر مجیدی بازی می‌کرد و این فصل به سایپا رفت. بازیکنی که توانایی بازی در پست مدافع میانی و مدافع چپ را دارد و یکی از بازیکنان محبوب سرمربی استقلال محسوب می‌شود. سایپا هم مثل سایر تیم‌ها، جواب رد به پیشنهاد استقلال داده است. سهرابیان نیم فصل اول، همه بازی‌های سایپا در ترکیب اصلی و به عنوان مدافع میانی به میدان رفته و استقلالی‌ها امیدوارند، این باشگاه در صورت دریافت رقم مناسبی اجازه خروج او را صادر کنند.

نگاه دوباره به قاره سیاه

استقلالی‌ها در روزهای اخیر، دنبال یک مدافع چپ خارجی هم هستند. در لیست خارجی‌های این تیم، یک وینگر آسیایی و یک مدافع چپ آفریقایی حضور دارند. بر خلاف وینگر استقلال که اسمش اعلام شده، هنوز خبری از نام مدافع چپ مورد نظر استقلال نیست. یک مدافع کامرونی، که قرار است خاطرات خوب این تیم از بازیکنان آفریقایی را ادامه بدهد. با توجه به اینکه او به عنوان بازیکن آزاد به ایران می‌آید، شانس حضورش از سایر گزینه‌ها بیشتر به نظر می‌رسد. مگر اینکه دیگر تیم‌ها، کوتاه بیایند و حاضر به ترانسفر ستاره‌های چپ پای تیم‌شان به استقلال بشوند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها