کد خبر : 35944

کالدرون رسما تمام شد 4 گزینه جانشینی چه کسانی هستند؟

کالدرون رسما تمام شد 4 گزینه جانشینی چه کسانی هستند؟

سرانجام سرنوشت استقلال با چند روز تاخیر برای پرسپولیس نیز تکرار شد و گابریل کالدرون پس از تعطیلات دیگر برنگشت.

با منتفی شدن گابریل کالدرون اکنون مهمترین دغدغه هواداران پرسپولیس مساله جانشینی او است. آن هم در شرایطی که چیزی به آغاز دور برگشت لیگ برتر نمانده و پرسپولیس در نقل و انتقالات نیز بلاتکلیف بوده است و بازیکنی جذب نکرده.

در این شرایط گزینه خارجی بسیار بعید و عملا با بلایی که مربیان سرخابی بر سر تیم ها آوردند، چندان هم معقول به نظر نمی رسد. در این میان چند نام حوالی پرسپولیس شنیده می شود.

مشهورترین چهره علی دایی است. فردی که علاوه بر اعتبار فوتبالی می تواند مانند فرهاد مجیدی در استقلال، گزینه ای باشد که هواداران خشمگین پرسپولیس را آرام کند.

وحید هاشمیان دیگر گزینه ای که گفته می شود صحبت هایی نیز با او شده است. هر چند وحید هاشمیان هنوز کارنامه پری ندارد ولی در عوض یکی از علمی ترین و به روزترین مربیان فوتبال حال حاضر کشور است.

یحیی گل محمدی و مهدی تارتار نیز دو گزینه دیگر هستند. این دو مربی در حال حاضر تحت قرارداد تیم های دیگری هستند و به کار گرفتن آنها مستلزم کسب رضایت باشگاه ها است. اتفاقی که در ابتدای فصل برای یحیی رخ نداد و شهرخودرو مانع از جدایی او و آمدن به پرسپولیس شد.

در این میان نام علی کریمی اسطوره پرسپولیس نیز به میان آمد که البته به نظر نمی رسد جادوگر فوتبال ایران در میان گزینه های جدی و نهایی باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها