کد خبر : 35932

ابهامات بزرگ ماجرای مذاکره استقلال و استراماچونی

ابهامات بزرگ ماجرای مذاکره استقلال و استراماچونی

بین این همه اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ایران، داستان مذاکره استقلال و استراماچونی در دوحه از همه عجیب تر است. مذاکره ای که هر روز ابعاد تازه ای از آن افشا می شود.

ورزش سه نوشت: با مرور این پرونده 16 روزه استقلال و استراماچونی، پرسش ها و ابهام های زیادی پیش می آید که باشگاه استقلال و اعضای تیم مذاکره کننده باید برای آن پاسخ های مستدل و منطقی داشته باشند. 

* علی خطیر که دو هفته پیش ادعا کرده بود با مربی ایتالیایی استقلال در ارتباط است و پیشنهاد مذاکره در دوحه را اولین بار مطرح کرده، چه توضیحی برای حرف های تازه استراماچونی دارد؟ آیا باز هم اصرار دارد که در قطر، مذاکره با موضوع استراماچونی در جریان بوده؟

* مذاکره در دوحه، برای بازگرداندن استراماچونی بوده یا استخدام دی بیاسی؟

*  چه کسی می خواسته از فرصت استفاده کند و به اسم «شروط استراماچونی» علی فتح اله زاده را وادار کند از هیات مدیره استقلال کناره گیری کند؟

* چه کسی مسئول تحویل این همه دروغ به هواداران در فضای مجازی است؟ آن هایی که از پشت پرده مذاکره دوحه خبر می دادند، دقیقاً از کجا خبر می دادند؟

* خلیل زاده که گفته بود انکار مذاکره مثل انکار آفتاب است، در جریان مذاکرات دوحه چه می کرده؟ آیا می دانسته که در جریان مذاکرات، درباره استخدام کدام مربی صحبت می شود؟

* در عکسی که از مذاکرات دوحه منتشر شده، علاوه بر خلیل زاده، خطیر و رضایی، یک فرد خارجی دیگر (احتمالاً وکیل) نیز دیده می شود. حالا فرصت مناسبی است که باید اعلام شود آن فرد کیست و چرا در مذاکره حضور داشته؟

* چه کسانی می خواستند با نقشه ای پیچیده، از شکاف میان استراماچونی و استقلال نهایت استفاده را ببرند و مربی موردنظر خودشان را روی نیمکت بنشانند؟

* آیا وقت آن نرسیده که باشگاه استقلال، همانطور که وعده داده بود اسناد مذاکرات دوحه را منتشر کند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها