کد خبر : 35857

با رفتن کالدرون چه کسی جایگزین او خواهد شد؟

با رفتن کالدرون چه کسی جایگزین او خواهد شد؟

پرسپولیس هم در این چند روز دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است و انگار کالدرون بعد از تحقق نیافتن خواسته‌هایش ایران را مانند استراماچونی به ایران برنمی‌گردد و یک سرمربی داخلی جای او را خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طلب کالدرون را به حساب او واریز کرده تا این مربی را راضی به بازگشت به ایران کند ولی اگر این اتفاق رخ ندهد، حضور کالدرون در ایران منتفی خواهد بود و مسئولان پرسپولیس که نتوانستند او را در ایران حفظ کنند، باید به‌دنبال جایگزین داخلی برای او بگردند. در میان گزینه‌های داخلی یحیی گل‌محمدی و علی دایی خیلی‌زود از لیست خط خواهند خورد چراکه گل‌محمدی در حال حاضر در شهرخودرو مشغول سرمربی‌گری است و علی دایی هم احتمالا هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت. 

آینده پرسپولیس در این چند هفته آینده به اما و اگرهای بسیاری گره خورده است. یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس حمید استیلی، سرمربی فعلی تیم ملی امید است که اگر در رقابت‌های انتخابی المپیک موفق شد به یک گزینه بزرگ برای نیمکت سرخ‌ها تبدیل خواهد شد. 

در طرف دیگر هم وحید هاشمیان که به‌عنوان مربی در چند ماه گذشته در تیم ملی فعالیت کرده، نتوانسته خود در قامت یک سرمربی بزرگ ظاهر شود و مهدی مهدوی‌‎کیا هم بیش از آن‌که در تیم‌های بزرگ‌سالان مشغول فعالیت باشد، در تیم‌های پایه فعالیت کرده است. مهدی تارتار هم گزینه‌ای است که در لیگ داخلی کار کرده است، اما هیچ‌گاه تیم‌هایش در کورس قهرمانی رقابت نکرده‌اند.

گزینه پایانی پرسپولیس هدایت پرسپولیس به‌دست افشین و امیرحسین پیروانی است در مدت کوتاه سرمربی‌گری‌شان نتایج بد و ناامیدکننده‌ای گرفته‌اند. باید دید محمدحسن انصاری‌فرد چگونه از پس این چالش بزرگ نبودن وزنه سنگین در اردوی سرخ‌ها و پر کردن جای خالی کالدرون می‌آید؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها